Re: 's avonds als ik slapen ga, volgen 14 engeltjes mij na
Wat leuk bedacht en super uitgevoerd!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 's avonds als ik slapen ga, volgen 14 engeltjes mij na
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat leuk bedacht en super uitgevoerd!
Wat een werk maar ontzettend mooi!
Geweldige taart, en heel mooi om dat voor het dopen te maken!
Ik heb het versje ook van mijn oma geleerd en mijn dochtertje heeft bij haar dopen het tegeltje van mijn moeder gekregen.
Prachtig!!
Wat een prachtige taart. Chapeau, ben behoorlijk onder de indruk
Wat gaaf zeg, ik vraag me af hoe lang je van tevoren al begonnen bent en waarmee je dan begon ??? En hoe houd je dan alles lekker vers ??? Ik heb voor de Fancy Fair een taartje gemaakt en had daar toch wel lang de tijd voor nodig en dat was een simpel taartje. Nu ben ik nog maar net begonnen en heb ik 3 taarten gemaakt nu. Ik kijk mijn ogen echt uit hier op de site.
Ik ben met de engeltjes begonnen en met de baby en de teddybeer, daar ben ik vorige week mee begonnen. De taart heb ik vrijdag gepakken en zaterdag bekleed, toen heb ik ook het bedje gemaakt want ook dat is van cake.
Marsepein wordt namelijk een beetje hard als het even staat en dat is soms erg prettig
Zaterdag heb ik alles in elkaar gezet en vandaag hebben de gasten genoten van het totaal beeld en de smaak.
Alle meisjes hebben een engeltje mee naar huis genomen, zo schattig ze waren allemaal verlieft op de engeltjes en hebben er iedereen een uitgezocht.
Bedankt voor al jullie lieve woorden
Wat een prachtige taart!!!
wat een origineel idee...hartstikke leuk....
geen woorden voor zo MOOI!!

appeltje_eitje schreef:Wat gaaf zeg, ik vraag me af hoe lang je van tevoren al begonnen bent en waarmee je dan begon ??? En hoe houd je dan alles lekker vers ??? Ik heb voor de Fancy Fair een taartje gemaakt en had daar toch wel lang de tijd voor nodig en dat was een simpel taartje. Nu ben ik nog maar net begonnen en heb ik 3 taarten gemaakt nu. Ik kijk mijn ogen echt uit hier op de site.
Ik ben met de engeltjes begonnen en met de baby en de teddybeer, daar ben ik vorige week mee begonnen. De taart heb ik vrijdag gepakken en zaterdag bekleed, toen heb ik ook het bedje gemaakt want ook dat is van cake.
Marsepein wordt namelijk een beetje hard als het even staat en dat is soms erg prettigZaterdag heb ik alles in elkaar gezet en vandaag hebben de gasten genoten van het totaal beeld en de smaak.
Alle meisjes hebben een engeltje mee naar huis genomen, zo schattig ze waren allemaal verlieft op de engeltjes en hebben er iedereen een uitgezocht.Bedankt voor al jullie lieve woorden
Bedankt voor je reactie !!! leuk dat alle meiden een eigen engeltje hebben kunnen uitkiezen, ze zijn ook eigenlijk te mooi om op te eten en zullen vast nog wel even bewaard worden.
mooi hoor, dat moet wel veel werk zijn geweest.
Schitterend. Wat een leuk idee! ik ken dat versje ook nog van vroeger.
Er zijn niet veel taarten die ik te zonde vind om op te eten maar dit is er 1 van. 
Zo hé, wat een engeltjes!!!
Wat knap geboetseerd, leuk dat al die meisjes een engeltje mee mochten nemen zeg!!
Mooi hoor

Wauw!!!!
Dank je wel, ik heb van mijn nichtje ook weet ik hoeveel bedankjes gekregen.
Helemaal geweldig!Het idee en ook de uitvoering ervan
Wat een ontzettende leuk idee om hiervan een taartje te maken! Vind hem erg mooi.
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest! Wat een leuk idee en zo mooi uitgewerkt!!!!!!!!!
Prachtig!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 's avonds als ik slapen ga, volgen 14 engeltjes mij na