26

Re: zelf maken of een mix?

Ik bekleed mijn taarten alleen als we een feestje hebben met mmf (ook weer zelfgemaakt...) Anders soms wel met bijv. witten chocolade, boter en een lekker drankje zoals ammaretto, of wat dan ook.

Afhankelijk van wat ik bak wordt mijn kapsel hoog een wortel taart zal nooit super veel rijzen, als ik die bekleed vul ik hem meestal wel, bijv. met orange-curd.

Ik vind het ook altijd jammer dat ik jullie mooie taartjes niet kan proeven....  :P

27

Ruim een jaar geleden maakte ik ook vrij veel met een mix. Maar inmiddels ben ik genoodzaakt zelf alles te maken ivm glutenvrij dieet. Gelukkig vind ik het bakken niet zo erg.

28

suz@nne schreef:
koekiemonster schreef:
suz@nne schreef:

hier dus geen mix, maar lekkere taartjes

maar met de mix krijg je ook hele lekkere taartjes hoor!  O-)

Hi HI  :D Vast wel,
maar ik ben nog geen mix voor guinness chocolade taart tegen gekomen, en voor worteltaart, noten, citroen, sinaasappel taart, als ik voor ieder taartje dat ik bak een mix nodig heb.... dan is mijn kelder te klein, (en dan is hij nu al.... met al m'n bakspullen..)

Ik gebruik ook nooit biscuit voor m'n baksels, maar altijd een kapsel van een cake beslag.

Dus ik heb altijd, bloem, bakpoeder, eieren, yoghurt, suiker en honing en zout, gist, cacao, chocolage, poedersuiker, noten en gelatine in huis, dan kan ik alles bakken wat ik wil. (zo ben ik voor de lunch kaneel broodjes aan het bakken (heerlijk...)

Hoi Suzanne

Mag ik misschien het recept van jou kapsel?

Gr marijke

Groetjes Marijke