Onderwerp: Waarom nou net die naam???
Sinds 2009 ben ik bezig met deze superhobby. Heb toen voor mijn site de naam cakez.nl gekozen. Lang gezocht (niet alleen via google) of zoiets niet al bestond. Inmiddels is mijn site al een tijd in de lucht.
Nu stuitte ik op een site van iemand amper 20 km van mij vandaan die ook op cakez (er hoort nog iets voor) eindigt. Daar baal ik echt een beetje van. Niet omdat ik bang ben voor concurrentie oid, maar ik vind het gewoon niet origineel. Vorig jaar gaf de betreffende persoon nog aan dergelijke taarten niet te gaan maken en nu heeft ze er een hele site voor. Uiteraard heb ik haar gemaild en ik heb ook netjes een antwoord terug gekregen. Ze had gezocht maar mijn site niet gevonden. Terwijl als je googled op cakez met een z mijn site als 1e naar voren komt. Maar zij zou zich er niet zo druk om maken.
Het gaat mij er absoluut niet om of het wel/niet mag, dat moet iedereen uiteraard voor zich bepalen. Vind het alleen niet orgineel. De versie van haar site, maar dan met een s op het einde, is nl. ng te koop. Nu lijkt het net of haar site (qua naam) een apart onderdeel zou kunnen zijn van mijn site.
Ik wil niemand voor het hoofd stoten of aanvallen, maar heb hier gewoon een beetje moeite mee (en nogmaals niet vawege concurrentie. Ik ben nl. een hobbybakster)...
Sorry voor het lange verhaal, maar wilde het gewoon effe kwijt.