Onderwerp: Even voorstellen!

Hai allemaal,

Ik was al even lid van het forum maar had nog niet de tijd genomen om mezelf even netjes voor te stellen!

Ik ben dus Eveline,alias taartje Katootje. Ik ben 33 en sinds december taarten en cupcakes aan het bakken en decoreren. Ik heb 2 meisjes die het helemaal geweldig vinden om te mixen, marsepein te proeven, decoraties op de taart te plakken enz. Dat is dus altijd dikke pret. Ik doe dit als hobby naast een drukke baan van 36 uur en doe inmiddels ook opdrachten,voor mij is het echt super om erbij te doen omdat ik er mijn creativiteit in kwijt kan.

Ik had eerst niet gedacht dat ik het decoreren zo ontzettend leuk zou vinden. Maar het is toch iedere keer weer heel gaaf om iets moois en lekkers op tafel te zetten. Iedereen is er ook altijd heel blij mee.

Het liefst maak ik allerlei alternatieve, liefst beetje histerische dingen. Dol ben ik op de theedoosjes van Xenos en alle spulletjes van Action die nooit bedoeld zijn voor het decoreren of presenteren van je cupcakes, maar wel uitermate geschikt zijn.

Jullie wil ik nu alvast bedanken voor alle inspiratie op dit forum, wat mooi dat iedereen zijn harde werk hierop zet om te delen! TOP :thumb:

Groetjes Eveline/ Taartje Katootje

2

Re: Even voorstellen!

Hoi Eveline,

Welkom op het forum,
leuk om te lezen dat je ook zoveel plezier aan het decoreren beleeft. Ben benieuwd naar je creatie's
Veel plezier hier op het forum en met het maken van je taarten  :thumb:

Cake makes your smile !!!

3

Welkom op het forum!

Liefs, Zanoni

4

welkom! :)

Speciaal project: Happinezz-taartjes @ www.yumicakes.nl