1

Onderwerp: vlinder vraagje

Hallo dames

Ik heb een vraagje over vlinders maken.
Heb sinds gisteren een mooie uitsteker voor vlinders deze;

creacake.com/index.php?item=patchwork-cutters-butterflies_-ladybirds-_amp_-bees&action=article&group_id=10000031&aid=390&lang=NL

[edit T, geen hyperlinks aub]

Maar nu wil ik dus die vlinders mooi op een cc zetten zodat de vleugels omhoog staan. Maar ik heb geen idee hoe ik dit moet doen, heeft iemand een tip/idee?

(ik weet niet of de link mag, maar wilde even een voorbeeld geven van welke ik heb:))

"In every generation there is a chosen one.  She alone will stand against the vampires the demons and the forces of darkness. She is the slayer."

2

Re: vlinder vraagje

Iemand? :)

"In every generation there is a chosen one.  She alone will stand against the vampires the demons and the forces of darkness. She is the slayer."

3

Ik vouw altijd een vetvrij overtrekpapier in een v-vorm en laat de vlinder daarin drogen..........

Net zoals in deze how-to........ http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=141728

4

Tylose gebruiken en de vlinder in de hoek van je bakplaat (dus met een vouw in het midden) laten drogen. Als ze droog zijn staan ze dus in een V-vorm en kun je ze gebruiken. Staat erg leuk op een taart of cc!

Gr.Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

5

Thnx dames! Heb er nu een paar gemaakt en ga ze waarschijnlijk morgen op de cc's doen.