Onderwerp: ADVIES; Welke maat JEM strikjes is het beste? Ik kan echt niet kiezen

Ik wil al een tijdje van JEM de bow uitstekers bestellen, maar er zijn twee verschillende maten. Ik kan echt niet goed inschatten hoe groot ze zullen worden.
Ik zal ze voornamelijk op cc's gebruiken bijvoorbeeld om bijvoorbeeld 1 mooie strik op te leggen.

Maar wie heeft ervaring met de maten en kan mij adviseren welke set de mooiste afmetingen heeft?
;) En de optie ; allebei kopen is op het moment geen oplossing voor mijn portemonnee  :lol:

Groetjes van Nicole!!

2

Re: ADVIES; Welke maat JEM strikjes is het beste? Ik kan echt niet kiezen

ik kan je niet raden, heb er ook langer voor gespaard en toen allebei gekocht, gebruik veel de grootste van de kleine set en de kleine van de grote set.
ms toch een tip, voor op cc's zou ik je kleine set aanraden

Groetjes, Dorothea.

Dot schreef:

ik kan je niet raden, heb er ook langer voor gespaard en toen allebei gekocht, gebruik veel de grootste van de kleine set en de kleine van de grote set.
ms toch een tip, voor op cc's zou ik je kleine set aanraden

Tja, helaas draait het bij mij daar vaak op uit ;)
Heb je misschien een foto voor me met een voorbeeldje van je grootste van de kleine set?

Groetjes van Nicole!!

4

Ik vind persoonlijk dat het maken van een wat grotere strik eigenlijk ook best zonder cutter kan, ( met een template, of gewoon op het oogje), dus ik zou eerder voor de kleinere maat kiezen :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>