Onderwerp: Eerste taartenparade, feedback welkom!
Na een aantal weken geleden mijn eerste taart gepost te hebben, komen hier dan nu de rest van mijn beginners-taarten.
Mijn 2e taart was voor mijn vriend, zijn zaak bestond 10 jaar, dat verdiende wel een taart, dus ik heb hun logo gemaakt!!
Gevuld met 1 laag aarbeienmousse en 1 laag witte-chocoladecrème met stukjes pure chocolade.
Mijn 3e taart was een klein verjaardagstaartje, gevuld met aardbeien-vlaaivulling.
Mijn 4e taart was een blond-taart, gevuld met 1 laag dulce de leche en 1 laag witte chocoladebotercrème en stukjes pure chocolade. De taart is bijna compleet geinspipikt van Haaz76 van dit forum, hoop dat je het niet erg vindt.
Het was zó leuk om te doen!!! Wil wel nog een sugergun kopen:D Lijkt me een heel stuk makkelijk dan zelf rollen.
Voor een vriendin die op zichzelf is gaan wonen maakte ik mijn 5e taartje, wat de vulling was weet ik niet meer.
Mijn 6e taartje maakte ik vandaag, was de eerste keer dat ik een strik maakte, ook heel leuk om te doen! Jammer genoeg kreeg ik de taart zelf niet echt strak...
Bedankt dat jullie naar mijn taarten wilde kijken en voor alle inspiratie die ik op het forum heb opgedaan tot nu toe! Feedback is welkom!
Kim

..
,