Re: Te asociaal!!!
Wat een leuke taart, en wat een vreselijk asociale mensen heb je toch!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Te asociaal!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een leuke taart, en wat een vreselijk asociale mensen heb je toch!
Jeetje wat zonde zeg! Ik zou inderdaad de foto hebben gemaild.
Maar wat ik me afvraag: heb je zijn eerst mail bevestigd? Ik maak meestal een samenvattend mailtje. Gelukkig is het mij nog niet overkomen.
Pffff... balen zeg en zo een leuke taart!
Inderdaad te erg voor woorden en snap je frustratie en dat terwijl je zo'n leuke taart hebt gemaakt.
Jeetje wat zonde zeg! Ik zou inderdaad de foto hebben gemaild.
Maar wat ik me afvraag: heb je zijn eerst mail bevestigd? Ik maak meestal een samenvattend mailtje. Gelukkig is het mij nog niet overkomen.
Pffff... balen zeg en zo een leuke taart!
Ja, ik heb alles bevestigd. Ik denk toch maar dat ik onbekende vooruit moet laten betalen. Ik heb er in ieder geval van geleerd
En de taart was heeeerlijk hahaha.
Lieve dames, bedankt voor jullie lieve reacties! Ik heb hem een mail gestuurd hoor
:
Mustafa,
Dat het verkeerd is gelopen is tot daar aan toe, maar ik vind het enorm onfatsoenlijk en niet getuigen van respect dat u mij niet terug belt!
Ik heb er veel tijd in gestoken, want een taart zoals ik ze maak is niet binnen een uurtje gedaan. Daar gaat een planning aan vooraf en wordt met alle
nauwkeurigheid en liefde gemaakt. Helaas voor uw zoontje dat hij de taart niet zal krijgen die hij wilde!!
En natuurlijk heb ik ook de foto erbij gedaan hihihihi
Nou ben heel benieuwd of je een reactie terugkrijgt! Goed gedaan hoor 
Whahaha...wat een giller!! Ik heb vanmorgen de mail gestuurd met een foto erbij. Krijg ik net een telefoontje van hem of ik de taart nog heb!!!!! Wat een lef!! En wat heerlijk om te zeggen dat we 'm lekker zelf opgegeten hebben whahaha. Ach ja zo zie je maar Karma is a bitch!!!
Whahaha...wat een giller!! Ik heb vanmorgen de mail gestuurd met een foto erbij. Krijg ik net een telefoontje van hem of ik de taart nog heb!!!!! Wat een lef!! En wat heerlijk om te zeggen dat we 'm lekker zelf opgegeten hebben whahaha. Ach ja zo zie je maar Karma is a bitch!!!
Nou ja zeg! Wat een lef!! Maar wel een erg leuk taartje!
Sommige mensen zijn écht niet te geloven!
Maar je hebt in ieder geval heel erg je best gedaan! Ik vind je taart hartstikke mooi! 
Hahahaha geweldigg dat je nog even kon zeggen dat je hem lekker zelf hebt opgegeten

Ongelovelijk!!! Wat een lef!!!
Maar wel geweldig dat je hebt kunnen zeggen dat hij al op was.
Dat moet een héérlijk gevoel zijn geweest!

Ja dat was echt goud!! Wat een heerlijk gevoel was dat idd!!
What goes around, comes around zullen we maar zeggen he?!
Ladies, bedankt voor jullie lieve reacties!!
wat een verhaal zeg, super balen, de taart is wel heel mooi
Hoi, wat een verevelende ervaring, maar het was een super leuke taart en gelukkig kon je hem uiteindelijk ook nog teleurstellen, dat de taart op was en hij heeft natuurlijk niet half z'n mooie taart van de bakker gehad. 
whahaha, goed gedaan! Wel ontzettend jammer dat het zo is gegaan, maar aan je taart heeft het niet gelegen, hij is/was ontzettend leuk 
Lieve dames, bedankt voor jullie lieve reacties! Ik heb hem een mail gestuurd hoor
:
Mustafa,
Dat het verkeerd is gelopen is tot daar aan toe, maar ik vind het enorm onfatsoenlijk en niet getuigen van respect dat u mij niet terug belt!
Ik heb er veel tijd in gestoken, want een taart zoals ik ze maak is niet binnen een uurtje gedaan. Daar gaat een planning aan vooraf en wordt met alle
nauwkeurigheid en liefde gemaakt. Helaas voor uw zoontje dat hij de taart niet zal krijgen die hij wilde!!En natuurlijk heb ik ook de foto erbij gedaan hihihihi

Sommige mensen.... 
Sjezus wat asociaal zeg!
Wel echt een leuke taart, hij weet niet wat hij mist! Foto mailen dus! hihi.
Enne was de taart lekker?
Edit: ik lees nu dat je dat al gedaan hebt, en die reactie! Haha, lekker puh!
Het eerste wat in mij opkwam bij het bovenste bericht:
Pwuh wat een pinda!!!
Daarna heb ik even verder gelezen en ben blij dat hij gesmaakt heeft
En dan je hem even lekker hebt kunnen pesten met dat hij al op was.
Ik vind hem erg mooi geworden
Enne.. Ik heb net een kandidaat gevonden voor op je "black list" van mensen die genegeerd worden als ze een taart bestellen
Op naar de volgende (van te voren betaalde) bestelling dan maar!
Hahaha helemaal top van je zeg!!! 
tjee zeg, dom van hem om z'n mooie taart te laten schieten. Bakker kan er echt niet aan tippen hoor (die hebben daar geen tijd voor).
Jammer altijd om z'n taart aan te snijden, gelukkig zie je dat niet bij de meeste taarten die je maakt.
Maar hij is super! wat voor vulling had hij?
Groetjes Bianka
Ik vind het ook heel jammer dat het zo gelopen is, maar heb echt mijn gram gehaald toen hij belde of ik de taart nog had. Dat maakte weer een hoop goed zullen we maar zeggen
Daarbij hebben al mijn buurtjes, mijn oom en tante en wij genoten van de taart. Zo vaak eet ik mijn eigen taarten niet, ze gaan eigenlijk altijd de deur uit. Hij was heerlijk gevuld met bastognecreme en zwitserse room mjammie
En natuurlijk verzacht het enorm dat mijn lieve medebaksters net zo kwaad werden als ik; gedeelde smart is halve smart...thx ladies 
mmmmm, dat heeft extra lekker gemaakt dan 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Te asociaal!!!