1

Onderwerp: ge(pip)te taart....

voor meisje van 4 jaar gemaakt die gek op roze is welke meid nou niet :) gevuld met chocoladefudge & banketbakkersroom
http://94.100.118.139/1304850001-1304900000/1304888601-1304888700/1304888624_6_nmlo.jpeg

alle feedback is welkom :Y

lfs mathanja

2

Re: ge(pip)te taart....

wauw ik vind hem erg mooi geworden,mn complimenten :Y

3

Mooi! Ik moet over 2 weken een pip-stapel maken, ook roze! Bij jou is ie mooi gelukt!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

4

sandra1477 schreef:

wauw ik vind hem erg mooi geworden,mn complimenten :Y

thxs 't was een hele voorbereiding maar volgende x nog meer details 'k was niet zo thuis in pip strikjes bv vergeten maar ze waren er erg blij mee :)

5

Heb je voor die pip vogeltjes speciale uitstekers? En zo ja, waar kan je die kopen?

6

leuk gedaan.

7

Francisca schreef:

Heb je voor die pip vogeltjes speciale uitstekers? En zo ja, waar kan je die kopen?

ja die kan je kopen ik moet nog een voorraad bestellen dus als je wilt laat het me maar weten bestel ik ze voor je mee ;)

8

joyvin schreef:

Mooi! Ik moet over 2 weken een pip-stapel maken, ook roze! Bij jou is ie mooi gelukt!

'k heb zelf kant & klare fondant gebruikt in de kleur roze staat ook op m'n site 500 gr. ;)

9

mathanja schreef:
joyvin schreef:

'k heb zelf kant & klare fondant gebruikt in de kleur roze staat ook op m'n site 500 gr. ;)

Thanks voor de tip, maar ze willen marsepein. Die kleur ik dan gewoon zelf.

heerlijke taartgroetjes van Brenda