Onderwerp: Taart bekleden marsepein of fondant
Ik heb even een vraagje.
ik heb de vraag gekregen om een bruidstaart voor mijn collega te maken.
nu is mijn vraag met wat kan ik mijn taart het beste bekleden met marsepein of fondant
groetjes
Claudia
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Taart bekleden marsepein of fondant
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb even een vraagje.
ik heb de vraag gekregen om een bruidstaart voor mijn collega te maken.
nu is mijn vraag met wat kan ik mijn taart het beste bekleden met marsepein of fondant
groetjes
Claudia
Heb je die vraag ook al aan het bruidspaar gevraagd? hen al laten proeven wat het verschil is bijvoorbeeld?...
Ik neem aan dat dat je uitgangspunt gaat worden..
Het lijkt mij moeilijk om een bruidstaart voor iemand te maken als je de materialen waarmee je wil gaan werken niet goed kent. Tenminste dat neem ik aan uit je vraag. Dus als het niet zo is excuses.
Zoals Bommeltje al zei, dat is aan het bruidspaar. Je doet toch een proeverij?
Veel succes.
Ik heb de vraag aan het bruidspaar gesteld, en inderdaad laten proeven.
Hun maakte het niet uit ze vonden het allebei lekker. Dus ik moest maar kijken wat ik het fijnste vond werken.
Ik heb met allebei al gewerkt, en dit geeft weinig verschil.
Ik heb alleen nog geen ervaring met bruidstaarten dus vandaar de vraag wat ik hier het beste voor kan gebruiken.
maar een bruidstaart is feitelijk toch gewoon hetzelfde als elke andere taart. als het bruidspaar geen voorkeur heeft, zou ik gewoon kiezen wat jij het fijnste vind werken en waar je het meeste vertrouwen in hebt. succes!
En als ze een witte taart als basis willen, is fondant misschien wel fijner; scheelt weer marsepein kleuren!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Taart bekleden marsepein of fondant