1

Onderwerp: "Gouden" bruidstaart - inspiratie van Martinique

Na mijn proeftaartjes en diverse wijzigingen wilde het bruidspaar uiteindelijk 3 taarten in deze stijl, veilig gevuld met vanillecreme en aardbei-jam.

Dit was voor mij de eerste keer dat ik een taart op locatie bracht, uren voordat het bruidspaar zou komen en eigenlijk vind ik dat helemaal niet leuk  :D . Het personeel was vriendelijk hoor en zou alles netjes in de koeling zetten en mijn standaard in elkaar zetten vanavond (het is het dessert van het diner) maar ja, je krijgt geen reactie natuurlijk, de dozen blijven dicht. Kortom, ik mis het momentje van feedback, ook al krijg je van de mannen die taarten komen ophalen vaak ook niet meer dan "leuk" ;). Maar goed, ik hoop dat het bruidspaar tevreden is. En Martinique, hierbij dus de gouden versie van jouw zwart/witte bruidstaart !

ow ja, sorry voor de slechte foto's, echt bagger-licht vanmorgen binnen :(

http://i187.photobucket.com/albums/x187/connyb_bucket/goudenbruidstaart4.jpg
http://i187.photobucket.com/albums/x187/connyb_bucket/goudenbruidstaart2.jpg

Groetjes, Conny

2

Re: "Gouden" bruidstaart - inspiratie van Martinique

mooie taarten zeg :thumb:  idd heel anders dan de zwart-witte.

Raar hoor, 't is een beetje cold-turkey zo, kan me voorstellen dat het wat katterig voelt :s . Je wilt toch de Ooohhh jaaaaa, zo wilden we de taart, ofzoiets :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

Ik vind ze erg romantisch zo en idd niet zo leuk als je geen directe feedback krijgt!

4

Van mij een reactie dan   ;) :

Ziet er prachtig uit, heel apart die kleur !!  :thumb:

Mooi! En ze komen ook heel mooi uit op deze standaard!

Goed om te weten dat je die hebt.  ;)
Je hebt de mijne ook gezien zag ik, als je de standaard een keer wilt lenen... Geef maar een brul!  :Y

En wat betreft de feedback van het bruidspaar, misschien krijg je nog wel een mailtje met foto!

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

6

wauww mooi hoor :Y

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

7

Erg mooi hoor!

8

Heel stijlvol!  :thumb:

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

9

Mooi hoor. Alleen jammer van de licht, zie je de kleurstelling toch heel anders dan je proeverijtaartjes.
Enne misschien hoor e nog wel wat van het bruidspaar via je gastenboek ;)

Be in love with what you have

10

Heel erg stijlvol.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!