1

Onderwerp: Weer een nieuweling!

Hoi allemaal!

Ik ben Dinie en ben 28 jaar oud en moeder van een 5 maanden oud zoontje genaamd Jayden. Gelukkig getrouwd sinds 09-09-'09. Wij wonen in aalsmeer.

Ik ben sinds mijn trouw taart helemaal verliefd geworden op taarten. Helaas kan ik ze zelf nog niet maken, ben nog opzoek naar een leuke workshop in de buurt! Dus tips zijn van harte welkom! Omdat ik mijn zoontjes zijn 1e verjaardags taart zelf wil maken, ben ik stiekem een beetje aan het kijken wat ik leuk vind! Nu ben ik door mijn beste vrienddin gevraagt als ik de workshop heb afgerond, haar trouwtaart te maken dit is volgend jaar! Met het thema strand! Ik heb al geweldige ideeën, alleen kan ik er nu nog niet echt wat mee! Dus we gaan eerst voor een workshop!

Zijn er mensen die geen workshop hebben gedaan maar alles van internet hebben geleerd? En hoe weet je dan de dikte van de marsepein/fondant?

Voor alle tips hou ik mij aanbevolen!

Groetjes Dinie

2

Re: Weer een nieuweling!

Welkom Dinie !!! Ik heb wel wat workshops gevolgd, maar eigenlijk pas toen ik al een jaar bezig was. Hier op het forum kun je zo ontzettend veel informatie vinden dat je al een heel eind kunt komen hoor ! Ik zou zeggen, ga lekker veel lezen en proberen met taarten bakken ! voor workshops bij je in de buurt zijn er misschien dames die bij jou in de buurt wonen die kunnen reageren !

Groetjes, Conny

3

Hi Dinie.

Net als jij ben ik ook een nieuweling. Zaterdag ga ik mijn eerste taart maken. Ik heb vorige maand een workshop gevolgd en heb daar leren vullen, bekleden en versieren. De workshop was in almere.
Nu probeer ik alles gewoon op het internet te zoeken en zelf experimenteren. Ik wil je best een keer laten zien hoe het vullen en bekleden werkt hoor. Woon zelf in amstelveen. dus niet zo ver :D

4

Nou Dames,
De zaterdag voor moederdag was het zover. Ik moest vroeg mijn bed uit want mijn man had een verassing.? Ik zit beneden een broodje te eten, zegt mijn man je moet opschieten want we gaan zo weg. Nog steeds wist ik dus van niks! Tot we ergens stopte, zegt mijn man waar ik heen moest en heel veel plezier! Ik nog steeds niks door, dus vraag waar ik heen ga? Nou krijg je alvast voor moederdag je eerste workshop taart maken! Nou was natuurlijk super blij, maar moest wel snel gaan anders was ik te laat!

Ik kom daar aan, zit mijn schoonzusje daar! :D
Hebben de broers samen geregeld, en wij hebben de dag van onze leven gehad! We hebben besloten de rest in de toekomst ook samen te doen! :thumb:

5

Wat een ontzettend leuke verrassing!
Heel veel plezier nu met het zelf taartjes maken!

Liefs, Zanoni

6

Wow, dat is een super leuke verrassing  :Y , wens je heel veel plezier met het taarten en..... ik heb nog nooit een workshop gevolgd !!