1

Onderwerp: Hallo allemaal!!!!!!!!

Ik ben Ghislaine, 38, getrouwd en ik lees al heeeeeeeeeeeeel lang mee op deze site en ik sta versteld van de geweldige taartenbaksters in dit kikkerlandje.  :thumb:  :thumb:  :thumb:
Ik kijk mijn ogen echt uit hier. Uiteraard bak ik zelf ook, meestal voor speciale gelegenheden en verjaardagen van mijn 2 lieve kids (5 en 3,5jr), anders blijf ik maar taart eten, niet zo goed nu de bikini weer aan moet, hihi.
Mijn creaties kunnen er mee door, maar ik start wel met de wilton basics in september, zodat ik niet meer alleen met mijn boterhammenzakjes aan het spuiten ben en ik ook eens wat andere spuittechnieken kan toepassen.
Ik vind cake boss dus ook helemaal geweldig op you tube en baal als een stekker dat wij thuis geen zender kunnen ontvangen waarop de afleveringen helemaal te zien zijn.

Volgende week ga ik mijn eerste topsy turvy maken voor de doop van mijn petekindje en ik ben heel benieuwd hoe dit me af gaat. Ik zal proberen een foto te plaatsen.

Ik dank jullie allemaal voor de inspiratie door jullie mooie taarten en tips die jullie hier delen, die helpen me vaak verder!

Ik zou zeggen: Bak ze en tot snel!!!

2

Re: Hallo allemaal!!!!!!!!

Hai, jij ook bakse, en succes met alles! Topsy turvy..... daar heb ik me nog niet aan durven wagen! Wel heel gaaf, succes! Fijn he, deze site, ik heb hier ook heel veel geleerd!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

3

Re: Hallo allemaal!!!!!!!!

Welkom op het forum!
Heel veel succes met je Topsy Turvy!

Liefs, Zanoni