1 Laatst bewerkt door cbuckens (13-05-2011 19:31)

Onderwerp: Dringend advies nodig :) over de top genoeg?

Hoi meiden,

Voor morgen kreeg ik verzoek voor een roze taart, ik stelde zelf voor over de top, en dat vond ze een leuk idee.

Ik vind de taart zo helemaal leuk, maar ik denk dat hij niet over de top - genoeg is, wat vinden jullie? Mijn man vond het kroontje niet zo opvallend bijvoorbeeld....Alvast bedankt he !

http://i187.photobucket.com/albums/x187/connyb_bucket/020klein.jpg

Groetjes, Conny

2

Re: Dringend advies nodig :) over de top genoeg?

Ik vind 'm ook erg leuk, maar voor 'over de top' mag hij nog wel iets extra's hebben. Misschien van die sprieten de lucht in? Of iets met veren?

Succes!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

Hij is mooi.
Bij over the top stel ik mij glitters en veren voor.

4

Ik vind m léuk maar niet (zo erg) over de top, sorry.......

Over de top is bij/voor mij: veel glitter & glamour en dan eigenlijk téveel, dát maakt een taart over de top...... ;)

5

Ok meiden, alvast goede tips, ik ben wat kleine pareltjes gaan toevoegen bovenop de zwarte parelrand, ik denk dat ik bovenop de stippen van de bovenste taart dezelfde bloemetjes ga doen als de zilveren maar dan in de diverse kleuren van de taart....

Maar dan die tiara nog, hoe kan ik die meer aankleden?

Sprieten de lucht in haalt misschien de aandacht weg van de tiara? En de taart moet nog een paar uurtjes de koelkast in bij de klant, dus of dat past? ;)

Ik heb geen veren, dus dat is geen optie.

Groetjes, Conny

6

Ik denk dat hij met kleine pareltjes al heel leuk is, bloemetjes zou ik zelf niet meer toevoegen. Ik denk dat je klant behoorlijk onder de indruk zal zijn van de tiara en de taart hoor! Leg de lat niet zo hoog voor jezelf  ;)

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

7

Ik vind het kroontje echt super mooi! Zou zonde zijn als de aandacht daarvan af gehaald wordt.. Vind het echt een leuk taartje, en ik denk dat de klant dit ook zal cinden hoor of je er nu nog wat bij doet of niet  ;)

8

Heb je wellicht 'blingbling'-dust? Dan misschien het kroontje daarmee dusten zodat hij van de taart af 'blingt'? ;)

Zo neutraal mogelijk de kleur, het gaat alleen/vooral om de 'glitters'.

Ik ben benieuwd hoor, vergeet je niet nog een foto te maken/plaatsen van wat je hebt aangepast? Leuk!!!  :)

9

Haha, weet je Annick, het kroontje is al zilver geschilderd EN daarna met pearlspray bespoten, dus meer blinken kan hij eigenlijk al niet... maar ja, dat is op de foto ook niet te zien :)

Het enige wat ik tot nu toe gedaan heb ik dus de kleine pareltjes bovenop de zwarte parelrand, maar dat is geen aandachtstrekker, alleen een klein leuk detail erbij :).

Ik ben van nature ook niet zo van het "drukke/rommelige", het moet een beetje kloppen zeg maar, bijna symmetrisch zijn. Dus over de top willen maken is eigenlijk tegen mijn natuur in :D maar ja, het leek me zo leuk :).

Groetjes, Conny

10

Ken helemaal je probleem.... Had ooit ook voorgesteld om een over the top te maken (ook voor een 30 jarige...) en echt over the top werd het niet, maar druk vond ik hem zelf wel!

Deze taart vind ik helemaal super! Dertig jaar is al even geleden  :D , maar deze had ik graag gehad hoor! Denk dat je er helemaal niets meer aan hoeft te doen!

Enjoy!

11

de taart is al heel mooi hoor, misschien rechts op de onderste laag een strik en links op de onderplaat tegen de onderste taart aan ook een strik erbij?

12

cbuckens schreef:

Haha, weet je Annick, het kroontje is al zilver geschilderd EN daarna met pearlspray bespoten, dus meer blinken kan hij eigenlijk al niet... maar ja, dat is op de foto ook niet te zien :)

Het enige wat ik tot nu toe gedaan heb ik dus de kleine pareltjes bovenop de zwarte parelrand, maar dat is geen aandachtstrekker, alleen een klein leuk detail erbij :).

Ik ben van nature ook niet zo van het "drukke/rommelige", het moet een beetje kloppen zeg maar, bijna symmetrisch zijn. Dus over de top willen maken is eigenlijk tegen mijn natuur in :D maar ja, het leek me zo leuk :).

Jámmer he, dat je op de foto niet alle details van een taart kan 'vatten'....

Hij is  :thumb: