Re: eerste 6 hoog stapeltaart, via bva
Volgens mijn berekening haal je daar meer dan 100 stukken uit
Wel knap dat je die in z'n geheel in de auto hebt gehad! Ik zou dat echt niet durven!
En natuurlijk... een mooie taart!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » eerste 6 hoog stapeltaart, via bva
Volgens mijn berekening haal je daar meer dan 100 stukken uit
Wel knap dat je die in z'n geheel in de auto hebt gehad! Ik zou dat echt niet durven!
En natuurlijk... een mooie taart!!!
ik kan alleen maar zeggen; wat hoog en mooi
Prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wow wow wow...ik zie het ook helemaal voor me hoe jullie in de auto zitten met de anwb papieren in 1 hand en de andere hand die klaar staat om evt. de taart de ondersteunen.
Doe je ook nog iets van plastic folie eromheen of helemaal niks en als je de taart 1 dag van te voren klaar zet voor de volgende dag, hoe doe je dat met het warme weer?Of past ie bij jou in de koelkast als je die helemaal leeg zou halen? Ben heel benieuwd 
wauw!!
Prachtig! Echt ontzettend mooi, hoe was de reactie van het bruidspaar?
Wauw zeg, fantastisch!! Welke kleur heb je gebruikt voor de taart zelf?
Ongelofelijk mooi gedaan
en dat vervoeren klinkt als een soort filmscript 
Wat een lef om in zijn geheel te vervoeren
Heel mooi, ik hou wel van zo'n bloemen pracht in pastel tintjes 
Tja tips en feedback
Ik kan alleen maar met mijn mond wagenwijd open staan. Ik ben gewoon helemaal sprakenloos!
Hij is zo mooi, zo mooi , zooooooooo mooi!!!
wow, wat mooi!! Hoe heb je die glans gegeven aan het binnenste van de bloemen??? En leuk die beschrijving van het bezorgen.....pff, wat zou ik in de stress zitten, zou zo bang zijn dat hij in elkaar stort!
De klant is er vast heel erg blij mee!
Geweldig wat een kunstwerk en wat een lef om zo'n hoge taart te vervoeren, wauw !!
Echt super mooi, geen woorden voor!
WAUW!! Wat een ontzettend gave taart!!
wat een prachtige taart. Echt heel mooi gedaan.
En wat een goede samenwerking hebben jullie in de auto. 
woehaa, hij is prachtig en wat een hoogte...ik heb nu al nachtmerries als ik ooit zo'n opdracht zal krijgen. Ik denk dat ik pas ik durf dat gewoon niet
heb diep respect voor je 
Geweldig! Wat ontzettend mooi en heel knap gedaan.
prachtig gedaan en petje af hoor!!! voor de vele bloemen
5 hoog heb ik wel al vervoerd 6 nog niet haha
Ik vind de taarten zo zwaar worden vooral als ze met creme zijn gevuld ik doe wel fitness maar vind een 5 hoge creme taart erg zwaar.
6 hoog zou ik ook wel met de auto zo vervoeren maar dan rijd ik zelf met tom tom en heel rustig in de bochten en op rotondes en idd op de snelweg gas geven
knap gedaan!!!
Wat een super mooie taart zeg, ik ben best wel jaloers daarop! Kan er alleen maar van dromen dat ik zoiets kan maken.
Die kleine van 10 bovenop, hoe krijg je die zo goed? Ik gebruik 10 cm taartjes altijd als proeftaartjes, maar de marsepein aan de onderkant wil nooit mooi worden, altijd met plooien.
En zijn alle taarten van biscuit? Wat was de vulling?
Wat was de reactie van het bruidspaar???
Groetjes Patricia.
wow
. hij is echt fantastisch! 
Poehee wat een prachtige bruidstaart
Wat een werk zul je gehad hebben maar met een super resultaat 
Wow!! Wat een gevaarte!! Maar hij is echt schitterend!! 
wow, dat is een waar kunstwerk!
Wat een prachtige taart!
Ik moet eind mei ook zo'n stapel maken, ook voor het eerst zo hoog...
Ik heb even een vraagje over het stapelen. Meet jij 1 dowel af en gebruik je die maat voor de hele laag of meet jij elke dowel apart af?
Snap je wat ik bedoel?
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » eerste 6 hoog stapeltaart, via bva