1

Onderwerp: Mijn 2e taart een stapeltaart...

Hallo allemaal,

Dit is mijn tweede taart, ik kon niet wachten om een stapeltaart te maken. Ik ben zo benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik ben er erg trots op maar het kan vast nog vele malen beter! Graag jullie oordeel en tips en kritiek voor de volgende keer.

http://i54.tinypic.com/2s7sviv.jpg

http://i52.tinypic.com/e6bpz8.jpg

2

Re: Mijn 2e taart een stapeltaart...

Heel lief.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

3

Ik vind je taartje erg leuk! Helemaal als je bedenkt dat het pas je 2de is!

Als tip vind ik zelf dat de bovenkant erg kaal is.
Ikzelf zou daar waarschijnlijk de tekst op hebben gelegd en de zijkant met bloemen verder afgewerkt!
(maar dat is een persoonlijke mening)

Liefs, Zanoni

4

Wow.....mooi hoor, geweldig!
Persoonlijk vind ik de bovenkant ook iets te kaal maar dat heeft niks met tips of kritiek te maken want het is echt een strakke taart.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

5

Leuk die vlinders!!

This too shall pass!

6

Mooie taart en die bovenkant komt vast wel goed een volgende keer, ik kreeg mijn tweede niet zo netjes

7

Hoi,
Bedankt voor jullie reacties. Erg leuk. Even over de bovenkant. Denk dat dat inderdaad persoonlijk is. Ik vond namelijk dat hij anders wel heel druk werd.

Groetjes Ellen

8

:thumb:  :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

En dat je tweede taart  :) Wat heb je vlinders mooi gemaakt.  :Y

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

10

Mooi gedaan! En dat voor een tweede! Ik vind vooral dat je je vlinders erg leuk hebt gedaan, wat voor uitsteker is dat?

11 Laatst bewerkt door Ellen8888 (25-04-2011 07:27)

Hoi Eline,
Het zijn geen uitstekers, ik heb gewoon op google een plaatje gezocht uitgeprint en dan uit het fondant gesneden.

Wat maak jij mooie taarten zeg!!! Wauw!!!

Groetjes Ellen

12

Hoi Ellen! Nou, dan vind ik je vlinders NOG mooier! Dat je daar het geduld voor hebt zeg!  :lol: Enneh: tenx voor het compliment! Misschien was het je al opgevallen: nog nergens een vlinder te bekennen bij mij... Ik ben al tijden op zoek naar de perfecte vlinder uitsteker namelijk, en niks is naar mijn zin, hahaha! Misschien moet ik ook maar gaan snijden...

13

Dank je Eline, tja het was wel een werk hoor. Maar je leert er weer van. Volgende keer zou ik er een paar dagen van tevoren aan beginnen. Aangezien ik de nacht voor hij af moest tot half 4 door heb moeten werken aan deze taart  :think:  :(
Maar het uitsnijden is niet zo heel moeilijk hoor. Zeker niet als er al tylose door je fondant zit. Dan is het toch al wat harder.
Groetjes Ellen

inderdaad, hele mooie vlinders

cake my day

Erg gaaf! Zeker als 't je 2e is!
Ik ben aan 't uitzoeken hoe je nou een echt goede stapeltaart kunt maken, maar jij hebt 't helemaal door :D!

16

Erg mooi geworden, ik doe het je niet na.
Wat me opviel was dat de schaal waarop de taart staat zo mooi meekleurde,
maar ook dat er twee vaatdoeken op de achtergrond liggen, even opletten, past niet bij de taart :)
Maar super gedaan.