1

Onderwerp: Bruidstaart Appel/Marsepein

Mijn zus ging trouwen en wilde graag een bruidstaart waarin zowel appeltaart als marsepein taart voorkwam. Marsepein omdat ze het zo mooi vind en de appeltaart omdat ze daar gek op zijn. Mijn oudste zus heeft de appeltaarten gebakken. De marsepein taarten zijn gevuld met botercreme en aardbeienjam.

http://www.taartiesie.nl/afbeeldingen/bruidstaart_ivoor_01.jpg

Re: Bruidstaart Appel/Marsepein

zien er super uit, misschien een idee voor een andere keer, appeltaart kun je ook bekleden, net als de biscuittaart

cake my day

3

Dat geeft zo wel een heel leuk effect.. :Y

'Ik taart, jij taart, wij hebben getaart..'
Mijn taarten zie je op www.facebook.com/LotteTaartenzo

ziet er erg gezellig uit deze 2 vliegen in een klaptaart
toppy

5 Laatst bewerkt door Post (12-05-2011 13:35)

wat een leuk idee! Ik ga het even onthouden!!

dom... nu vergeet ik nog helemaal om te zeggen dat hij er erg lekker uit ziet!! Jammer van je bruidpaar erop... vind ze persoonlijk zo ontzettend lelijk hihi :lol:

groeten, Bianca
TAART in huis

6

Verrassend leuke combi.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

7

Dat ziet er mooi en lekker uit!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

8

Hartstikke mooi, en originele combinatie !

Groetjes, Conny

9

Post schreef:

wat een leuk idee! Ik ga het even onthouden!!

dom... nu vergeet ik nog helemaal om te zeggen dat hij er erg lekker uit ziet!! Jammer van je bruidpaar erop... vind ze persoonlijk zo ontzettend lelijk hihi :lol:

Het bruidspaar was de keuze van het bruidspaar, dit omdat we ook nergens een ander bruidspaar met blonde haren konden vinden. Maar moet zeggen, vind hem zelf wel leuk. Maar daarom is het ook goed dat ze zoveel verschillende toppers hebben, smaken verschillen. En deze topper was ook niet duur he.... haha.

10

maatje taartje schreef:

zien er super uit, misschien een idee voor een andere keer, appeltaart kun je ook bekleden, net als de biscuittaart

Ja ik zag laatst dat iemand een appeltaart helemaal had bekleed met marsepein, maar die combinatie wilde het bruidspaar niet. Tja... dan gaat dat niet he. Maar het is wel iets om te onthouden.

11

Wat leuk zo de combinatie en ziet er lekker uit.

Be in love with what you have