1

Onderwerp: help, plungers blijven niet meer vast zitten

Hoihoi,

ik heb met de daisy marguerite plungers het volgende probleem:

als ik ze uit elkaar heb gehaald om af te wassen, dan springen bij het in elkaar zetten en bij het gebruik de knopjes aan de bovenkant er steeds uit en het veertje vliegt dan dus ook door de keuken.

Hoe zet ik ze weer stevig in elkaar?

Of zijn ze "lam""  na intensief gebruik?

Liefs Domi
***"absolute beginner", maar laaiend enthousiast!***

2

Re: help, plungers blijven niet meer vast zitten

heb ik ook, maar ik kwam er achter dat ik barstjes had in het "buisje" dat op het veertje drukt (volg je me nog , haha)

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

3

chocotoetje schreef:

heb ik ook, maar ik kwam er achter dat ik barstjes had in het "buisje" dat op het veertje drukt (volg je me nog , haha)

Ja zeker!

Nou dat had ik bij 1-tje wel, maar de rest niet!

Liefs Domi
***"absolute beginner", maar laaiend enthousiast!***

4

Het is ook  beter om ze niet uit elkaar te halen om ze schoon te maken. Wij maken ze schoon na elke workshop op de volgende manier:

Neem een dienblad met een opstaand randje, bodempje heet water er in, en een klein scheutje afwas middel, zet de plunger cutters daar in te weken (wij laten ze een nachtje staan) de volgende ochtend met een doekje ook het 'motief' gedeelde even afnemen en ze zijn weer schoon..

Hiermee blijven de veren netjes in takt en zullen ze niet gaan roesten..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

5

Bommeltje schreef:

Het is ook  beter om ze niet uit elkaar te halen om ze schoon te maken. Wij maken ze schoon na elke workshop op de volgende manier:

Neem een dienblad met een opstaand randje, bodempje heet water er in, en een klein scheutje afwas middel, zet de plunger cutters daar in te weken (wij laten ze een nachtje staan) de volgende ochtend met een doekje ook het 'motief' gedeelde even afnemen en ze zijn weer schoon..

Hiermee blijven de veren netjes in takt en zullen ze niet gaan roesten..

:Y  :Y  Ik doe een klein laagje heet water met afwasmiddel in een bakels emmer (daar heb ik er inmiddels wel wat van), en dan op dezelfde manier. Werkt prima!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

6

ow... ik haalde ze wel uit elkaar... maar ik had geen roest... ik deed ze ook niet echt in het water maar wel met een hele vochtige doek afnemen...

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!