1

Onderwerp: ideen voor een laatste verjaardag

Mijn beste vriendin wordt over twee weken 35. Dit gaat echter haar laatste verjaardag worden  :(  want de verwachting is dat ze binnen twee maanden zal overlijden.

Heeft iemand ideeën/voorbeelden voor een tactische laatste verjaardagstaart? want ze wil het wel "vieren"

2

Re: ideen voor een laatste verjaardag

Een hele uitbundige grote taart met heel veel kleur zodat niemand deze laatste verjaardag en haar zal vergeten....? Sterkte.

3

Ik zou het even niet weten, wordt er weer helemaal stil van, zo'n bericht.
In elk geval heel veel sterkte voor iedereen.
dikke knuf

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

4

Poeh, wat een naar bericht! Heel veel sterkte, meid!

De enige tip die ik je kan geven is om een voor jou niet te ingewikkelde taart te maken. Het maken ervan zal je namelijk flink moelijk worden door alle emoties die erbij komen kijken. Ik kan het weten, want toevallig ben ik nu een taart aan het maken voor het samenzijn met het vriendenclubje van mijn broer a.s. weekend. Mijn broer is 5 weken geleden overleden....

Jacqueline

5

He bah, wat naar !!

Zou haar vragen of ze een hele uitbundige wil of juist ingetogen..

In ieder geval heel veel sterkte , ook nogmaals voor jou yakefrank !!

Wat heftig allemaal: SasjaBerg en yakefrank. Allereerst veel sterkte gewenst.

Misschien een taartje met veel bloemen??

Groet,
Annemieke

7

Veel vlinders op een witte ondergrond met heel veel kleur om het leven te vieren. Nu is ze er namelijk nog!!!!

Ik begrijp het dubbele en zeer emotionele gevoel, maar feit blijft dat ze er nu nog steeds is en er nu dus vooral nog niet gerouwd moet worden. Helaas is er straks genoeg tijd voor de nabestaanden voor ingetogen taarten, rouwen en alles wat er bij komt kijken.

Ik zou haar echt versteld doen staan met een hele kleurige, vrolijke en feestelijke, maar wel volwassen taart. Ik wens je heel veel sterkte en succes toe! En ik weet zeker dat het hoe dan ook een mooie taart wordt, want het wordt er eentje die recht uit het hard komt  :thumb:

8

Ach wat naar! Wat een raar gevoel moet dat geven zeg!
Is het misschien mogelijk om iets in de taart te verwerken waar ze heel erg van houd of een favoriet iets van haar?
In ieder geval wel vrolijk houden, want het is al triest genoeg dit gegeven.

Succes met het maken van de taart en sterkte voor daarna!

Groetjes Louise

9

Meid ik weet hoe moeilijk zoiets moet zijn.
Twee jaar geleden heb ik ongeveer hetzelfde gedaan voor mijn schoonzusje.

Toen ze uit het ziekenhuis kwam om haar laatste weken te mogen doobrengen met haar gezin had ik beloofd een taart voor haar te maken.
Ik heb toen een taart gemaakt met daarop haar paard (moest er iig op lijken)............maar jeetje wat heb ik het moeilijk gehad tijdens het maken van die taart pfffff.

Ik kan dan ook alleen maar zeggen doe wat je gevoel zegt en maak er een mooie taart van!
Dat de taart wat scheeft is,de bloemen niet helemaal mooi uitkomen of wat dan ook............het belangrijkste voor haar is dat jij hem speciaal voor haar hebt gemaakt en al je gevoel erin hebt gestopt!!

Iig nog heeeeeeel veel sterkte de komende tijd en dat jullie ondanks haar ziekte toch nog kunnen genieten van de dagen samen!!

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!