1

Onderwerp: Verweerd hout en lime......

Op de uitnodiging van dit bruidspaar stond een afbeelding van oud en verweerd hout. Dit wilden ze heel graag verwerkt hebben in het ontwerp van de bruidstaart. Voor de rest moest hij vooral strak zijn, geen verdere decoraties. De kleuren van de bruiloft waren lime en wit, of ik daar ook nog iets mee kon? Ik heb heel lang getwijfeld of het wel mooi zou worden, maar ben over het uiteindelijke resultaat toch wel tevreden. De bruid was in ieder geval heel erg blij, toen ze haar taart zag :Y
Vulling is champagne meringue crème en verse aardbeien.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7MQSTGCC.jpg

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

2

Re: Verweerd hout en lime......

WOW!!! heel mooi gemaakt.  :Y

Hoe heb je dat hout gemaakt?

Liefs van Christel
www.taartvanchris.hyves.nl

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?? Ziet er super gaaf en niet van echt te onderscheiden uit!

4

prachtig hoe vonden ze hem???

5

Mooooi!

6

Wauw, wat mooi! Ik denk dat je missie geslaagd is en de wensen er goed in terugkomen.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

7

krizzy1978 schreef:

Hoe heb je dat hout gemaakt?

Tja, het is gemarmerde fondant met tylose er door. Dit heb ik bewerkt met een tooltje om de nerf erin te krijgen en vervolgens met dust geschilderd om de details aan te geven.

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

8

En strak is ie.

Wat ontzettend leuk met dat 'stuk hout'.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

9

Opdracht geslaagd!

Mooi uitgevoerd.

10

Deze had ik dus gemist...ik vind het een plaatje!! Je hout-effect is super gelukt en erg mooi om het ook op het onderbord door te voeren!  :thumb:

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

Dat heb je goed gedaan, ik zou er zelf nooit voor kiezen, maar het is wel heel apart.  :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

12

Geweldig,eenvoudig, maar toch anders dan anders en smaakvol!!

13

Die is leuk, goed gelukt zo dat verweerde hout!

Groetjes,
Michelle