1

Onderwerp: eigen website maken ???

de laatste tijd begin ik steeds meer te bakken en te maken.
En ik heb er zo'n plezier in, het is een fantastisch hobby (vinden buren en vrienden/familie ook als ik weer eens met iets kom aanzetten)waar ik me helemaal in kan uitleven.

Nu  zou het leuk vinden om een eigen website te maken.

Maar hoe start ik zoiets op!
Om te beginnen ben ik al iemand die niet veel van de pc weet, maar met wat gepuzzel zal ik er wel uitkomen.

Weet iemand een site die het makkelijk uitlegt zodat ik het zelf kan doen.

het is de bedoeling dat ik een website  (geen fotoalbum)  voor mezelf maak zodat ook vrienden en familie er op kunnen kijken.
evt met gastenboek

Voor de duidelijkheid ik  niet van plan om een winkeltje te beginnen, het is dus echt voor de  hobby.

wie kan mij wat tips geven?

Groetjes Margreet

2

Re: eigen website maken ???

ik heb mijn pakket bij strato, het kost wel iets, maar niet veel en je kan dmv sjablonen zelf heel makkelijk je website in elkaar zetten, het wijst zichzelf. (kijk maar hoe mijn website eruit ziet :D :D)

Alles goed???? nee 3 fout

3

Voor mij geldt hetzelfde als Lune, alleen heb ik de eerste 2 jaar alleen een mijnalbums gehad. Aan meer had ik geen behoefte. Het is gratis en iedereen kan mijn taarten zien aan wie ik het doorgeef. Als je (bijv bij Google) gevonden wil worden, dan is dit niet handig. Wel een idee om mee te beginnen (ook handig om de foto's te uploaden voor het forum)  ;)

Groet, Jolanda

4

Met webklik.nl kun je ook heel gemakkelijk en gratis een website maken, kijk maar op de mijne

groetjes Hanneke

5

In de rubriek 'www' staan een hoop topics over dit onderwerp, dat kun je eerst doorlezen. Dit berichtje gaat daar ook heen.

Move to ~> WWW

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

Je kunt ook overwegen een hyves of blog aan te maken, dat is gratis. En je kunt er ook nog berichtjes over je taart op kwijt en mensen kunnen reageren :) Dus alles wat je wilt ;) Je kunt eens kijken op mijn linkjessite met medebaksters, kun je eens zien hoe anderen het gedaan hebben. Zie daarvoor mijn handtekening!

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

7

allemaal bedankt voor de reacties.
ik heb jullie websites ook even bekeken super.
maar je ziet duidelijk verschillen (positief hoor!!)

ik ben er al achter dat ik eerst alles goed op papier moet zetten,
van hoe en wat ik wil hebben.

* poeh bedankt voor het verhuizen
volgende keer zal ik mijn ogen eerst beter de kost geven.