1 Laatst bewerkt door Sanniesnos (11-05-2011 15:42)

Onderwerp: My sister rocks!

Hoi allemaal!

Voor mijn zusjes (lashje is trouwens een bijnaam :P) 19e verjaardag: een muziektaart met haar nieuwe basgitaar erop, precies nagemaakt van een foto. Rondom heb ik de noten van 'Happy Birthday' gemaakt (ook al weet ik niet precies of het muzikaal gezien allemaal klopt, maar goed, het ging om het idee :P). Ze vond hem geweldig :D

De taart was gevuld met perzikmousse en stukjes perzik, was erg lekker fris!  :)

Nog wel bijna een hartverzakking gekregen: toen ik in de bus zat, kukelde de doos met taart in een scherpe bocht ineens van de stoel af en lag ie finaal op de kop... wonder boven wonder was de taart nog helemaal heel!  :lol: 

http://94.100.127.139/1296850001-1296900000/1296896901-1296897000/1296896939_6_2hjh.jpeg

Groetjes! Sanne

2

Re: My sister rocks!

Oh help, wat een schrik toen je taart viel, gelukkig dat hij nog helemaal heel was. Hij is echt prachtig !!!

Groetjes, Conny

3

:thumb: prachtige taart :Y

wat een geluk dat ie op z'n kop viel; op z'n kant was heel anders afgelopen :s

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Haha, ja daar zit wat in Carien! Voortaan nog maar wat voorzichtiger doen ;) Bedankt voor jullie reacties  :lol:

mooi gedaan, ook die gitaar

cake my day

6

Mooi geworden zeg!
En zeker boffen dat ie na zo'n klap met salto nog heel is.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

7

mooi  hoor en gelukkig heeft de taart het overleefd.  ;)

8

mooi  hoor en gelukkig heeft de taart het overleefd.  ;)

9

Grappig!

Groetjes Syl,
Piece of Pie!

10

Ik vind hem mooi!

Louise

Groetjes Louise

11

Oh wat een verschrikking he als je taart valt? Heb dat drama ook al eens meegemaakt toen mijn vriend iets te hard remmen...FLATS zo de taart van mijn schoot!
Ik had wat minder geluk, de taart was een puinhoopje!

Maar je taart ziet er super uit!!! Ik moet voor een communie een gitaart (hihi) maken dus kan ik mooi wat inspiratie opdoen van jou taart  O-)