1

Onderwerp: Nieuw hier!

Hallo allemaal,
ik ben spiksplinter nieuw hier, en ook echt nog een groentje wat betreft taarten maken.

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Corinne, 29 jaar jong(word al bijna 30...) Ik woon samen met mijn vriend en twee hondjes in Bakel (tussen Deurne, Gemert en Helmond in) en heb een zeer eigenwijs paard: Harley!
In het dagelijks leven ben ik juf van een hele leuke groep 3! Naast mijn fulltime baan als juf ben ik bezig met de opleiding Remedial Teacher die ik hopelijk over ruim een maand af kan ronden.
Daarna krijg ik weer zeeën van vrije tijd, haha, en wil ik me dus gaan storten op het maken van taarten (een workshop heeft me besmet met dit virus ben ik bang...).

Ik hoop dat ik snel mijn weg kan vinden op dit forum en anders helpen jullie me vast wel?

Groetjes Corinne.
I

2

Re: Nieuw hier!

Hoi en alvast welkom!

Heel veel neuzen op het forum en kijken naar die prachtige creaties en je wordt vanzelf verslaafd  :D geloof me!

En zeker niet vergeten om je eigen creaties te showen!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

Dank je wel!
Ik heb al verschillende mooie creaties gezien, wat een kunstwerken zitten er tussen zeg!
Het creatieve aan deze hobby/dit vak is hetgene wat mij het meeste aanspreekt, en daarnaast hou ik ook nog erg veel van koken/bakken, ideale combinatie dus!

Ik heb tijdens een workshop dus voor het eerst een taartje gemaakt, ik zal eens kijken waar ik hem hier op het forum kan plaatsen.

Groetjes Corinne.

4

Welkom hier en heel veel plezier met het bakken en decoreren van de taarten.

Je woont niet zo heel erg ver van mij (ik woon in Ysselsteyn) en ik heb ook nog familie in Bakel wonen. Heb je het taartenwinkeltje in Deurne al ontdekt?

5

He, dat is inderdaad niet zo heel ver van hier. Ik heb het winkeltje wel al op internet gezien, ben er nog niet geweest.
Moet ik binnenkort maar eens gaan doen dan!

6

Welkom op het forum!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

7

Moet je zeker doen, dat winkeltje bezoeken. Neem wel een goed gevulde knip mee. Ik word zo vreselijk hebberig als ik daar ben.  :cool:  :lol:  :/  :lol:  :Y

8

Welkom en heel veel plezier hier op het forum....
Brabant is de laatste tijd wel goed vertegenwoordigd zeg!! ;-))

"Count your rainbows....not your thunderstorms...."

9

Welkom op het forum!

Heel veel bak en decoratieplezier!

Liefs, Zanoni