Re: I love PARIS met Eiffeltoren...hij was best leuk...

deffie schreef:

Echt super gaaf! :thumb:  :thumb:   Heel fijn, dat je de taart hebt kunnen herstellen.
Natuurlijk gefeliciteerd met je tweede plaats, maarrreee sta je nu al op de 1e plaats?

Bedankt voor jullie leuke reacties!!!

En jaaaaa ik sta op de 1ste plaats :cool:  :cool: Helemaal blij :lol:

52

Ik vind'm echt prachtig, heel mooi met kleurgebruik ook.

Cakeworks Studio. Heerlijke taarten, confiserie en workshops in Haarlem

53

Ik vind hem supergaaf,balen dat ie stuk ging!

54

Deze taart had ik nog niet gezien.... Wat een super taart! Heel mooi gemaakt  :Y

55

Supermooi zeg! Ik vind je eiffeltoren helemaal geweldig....In Juli ben ik gevraagd een bruidstaart voor 70 pers. te maken in zwart/wit vintage stijl en met een Parijs thema (hij heeft haar op de Eiffeltoren gevraagd...).

Ik dus op jacht naar een plastic eiffeltoren omdat ik geen idee heb hoe ik dit zelf moet maken.....

.Nu zie ik dit fantastisch eiffeltorentje :thumb: ....Mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt?

ps. Het is mijn 1e bruids èn stapeltaar :o t....Heb die 4 Wilton bakvormen aangeschaft van 35,30,25 en 20 cm doorsnede....zou dat genoeg zijn voor 70 personen? Help! :P

groetjes van Reinate

56

ik raap mn kin weer op van de tafel! prachtige taart!
maar wat een verhaal, ik was echt gaan janken....hahahaha
gelukkig is het goed gekomen!
en gefeliciteerd met je 1ste plek, echt verdiend!

Geniet van elke dag!!!!

supermooi, strak

cake my day

58

Wow super mooie taart zeg!

Echt balen dat hij zo beschadigd is zeg :mad:

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

59

wat een prachtige taart! super gedaan!!!!!

60

Wauw Femke hij is echt prachtig!

61

owja!!!! die vind ik leuheuk!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

reinate schreef:

Supermooi zeg! Ik vind je eiffeltoren helemaal geweldig....In Juli ben ik gevraagd een bruidstaart voor 70 pers. te maken in zwart/wit vintage stijl en met een Parijs thema (hij heeft haar op de Eiffeltoren gevraagd...).

Ik dus op jacht naar een plastic eiffeltoren omdat ik geen idee heb hoe ik dit zelf moet maken.....

.Nu zie ik dit fantastisch eiffeltorentje :thumb: ....Mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt?

ps. Het is mijn 1e bruids èn stapeltaar :o t....Heb die 4 Wilton bakvormen aangeschaft van 35,30,25 en 20 cm doorsnede....zou dat genoeg zijn voor 70 personen? Help! :P

groetjes van Reinate

Dank je wel voor je reactie!!
De eiffeltoren heb ik van een plaatje nagemaakt van internet.
Plaatje uitgeknipt, op de marsepein met tylose en laten uitharden.
Het idee van" I love PaRIs" komt ook van internet, het is een muursticker, de eiffeltoren trouwens ook. Ik heb het I love Paris wel een beetje aangepast en de mijne is natuurlijk veel mooier dan de originele muursticker :cool:  :+
Misschien kan je de afbeeldingen terug vinden als je googled onder muursticker eiffeltoren.
Ik heb nu geen tijd (ik ga de hele dag op schoolreis met 60 kleuters :) ) maar anders zal ik vanavond even kijken of ik de afbeelding nog heb en dan mail ik hem wel even naar je door.

Of 70 personen genoeg is voor de taart die je in gedachte hebt weet ik niet. Ik waag me nog niet aan de bruidstaarten. Er staan wel snijschema's op het forum, misschien kan je daar iets wijzer van worden.

Groetjes
Femke

63

een prachtige taart en sh....t dat hij stuk ging hopenlijk kun je hem nog fatsoeneren :(

64

Ohw wat balen! Maar het is en blijft een erg mooie taart (op de foto)!

Groetjes Syl,
Piece of Pie!

Lotte schreef:

Wow, ik vind em prachtig.. Wat zonde dat hij nu niet meer is wat ie moet zijn. Gelukkig kunnen wij nog wel van de mooie foto''s genieten!
Enne, het onderste randje van de bovenste taart.. Uitleg?

Dat zou ik ook wel willen weten!
Wat een TOPTAART!!!! :thumb:

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

66

Deze is echt heeeeeel errug leuk !

Wel balen van de val van de achterplaat, maar gelukkig hebben we de foto's nog  :lol:

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

Esther161068 schreef:
Lotte schreef:

Wow, ik vind em prachtig.. Wat zonde dat hij nu niet meer is wat ie moet zijn. Gelukkig kunnen wij nog wel van de mooie foto''s genieten!
Enne, het onderste randje van de bovenste taart.. Uitleg?

Dat zou ik ook wel willen weten!
Wat een TOPTAART!!!! :thumb:

Bedankt voor jullie reacties :Y
Ik heb platte sliertjes gemaakt met m'n sugargun, (marsepein met tylose) vervolgens krulletjes gemaakt en laten uitharden.
Je moet er wel heel veel geduld voor hebben hoor en ik heb niet echt een gemakkelijke manier gevonden om ze mooi rond te krijgen. De mooiste zitten natuurlijk voor op de taart O-)