Onderwerp: Info gevraagd voor geprinte fotorondjes op cupcakes?
Hoi allemaal,
Voor een bruiloft van een collega mag ik in juni een heleboel cupcakes maken. De bloem die centraal staat op t huwelijk is de orchidee, dus we hebben bedacht om in de botercremetoef een schildje/rondje te steken met daarop een foto van een orchidee.
Dit heb ik nog niet eerder gedaan, dus ik heb een aantal vragen. Kunnen jullie me helpen met jullie ervaring?
*De toef wordt 'gewone' botercreme(bona/roomboter/poedersuiker), welk soort rondje moet ik bestellen om 'smelten'/ombuigen te voorkomen? Ik dacht te hebben gelezen frostysheet, klopt dat?
*Op de cupcake komt dus eerst een toef en daarin t rondje gestoken, hoe groot moet de diameter van t rondje ongeveer zijn? Maw hoeveel rondjes gaan er op een A4 vel? Bij deleukstetaartenprints zag ik rondjes van 6 cm doorsnede, maar dat is te groot. Wat is een goede maat?
*Hoe kan ik de rondjes uit t geprintte vel krijgen? Als ik bv 4 A4vellen thuisgestuurd krijg met allemaal rondjes erop, moet ik ze dan 1 voor 1 uitknippen, of is er bv een mogelijkheid om ze met een ponsapparaatje mooi rond te krijgen? Wat is jullie ervaring hiermee? En hoe kwetsbaar zijn de vellen, moet ik extra bestellen voor t breken als ik ga knippen?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast reuze bedankt vd reacties!
Groetjes,
Nicole uit Haarlem.
http://www.mijnalbum.nl/Album=SQ3Q8HOR Veel kijkplezier!!