Onderwerp: Mergpijpjesvulling met ?
Iemand een lekkere combi tip voor bij de mergpijpjesvulling?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Mergpijpjesvulling met ?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Iemand een lekkere combi tip voor bij de mergpijpjesvulling?
Aangevette slagroom
mergpijpjesvulling?? Van wat maak je mergpijpjes vulling?
Mergpijpjes zijn toch gemaakt van een soort van 1:1 botercreme, marsepein, kapsel en chocolade?
Klinkt misschien gek, Tirs maar deze vulling is echt zooooooooooo lekker. Recept staat ergens op het forum.
Vulling is op basis van aangevette slagroom (dus mascarpone met slagroom) en hierdoor heen fijngemalen mergpijpjes.
Ikzelf vind het lekker in combinatie met frambozenjam of vlaaivulling (kersen of aardbei en dan bij voorkeur de toppings-blikken van de groothandel). Ik trempeer met Ameretto en dat in chocobiscuit.........maar in gewoon biscuit ook heerlijk.
Klinkt misschien gek, Tirs maar deze vulling is echt zooooooooooo lekker. Recept staat ergens op het forum.
Vulling is op basis van aangevette slagroom (dus mascarpone met slagroom) en hierdoor heen fijngemalen mergpijpjes.
Ikzelf vind het lekker in combinatie met frambozenjam of vlaaivulling (kersen of aardbei en dan bij voorkeur de toppings-blikken van de groothandel). Ik trempeer met Amerettoen dat in chocobiscuit.........maar in gewoon biscuit ook heerlijk.
als jij het zegt, geloof ik het direct Moet ik dan ook maar eens gaan proberen
Aardbeienjam!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Mergpijpjesvulling met ?