26

Re: Giant bleek niet zo Giant

Heel mooi geworden...
Ik heb het bakblik ook in de last staan, maar heb me nog niet gewaagd aan de cupcake...
Zie er een beetje tegen op  :Y , maar is wel heel erg leuk geworden.

En welkome terug ;-)

gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

27

MirKool schreef:

Heel mooi geworden...
Ik heb het bakblik ook in de last staan, maar heb me nog niet gewaagd aan de cupcake...
Zie er een beetje tegen op  :Y , maar is wel heel erg leuk geworden.

En welkome terug ;-)

gr, Miriam

Hoi! ik heb vorige week eerst een proef gedaan. die was MISLUKT!!!Blij dat ik de proef had gedaan want daardoor wist ik wat ik anders moest doen voor de bestelde taart.
Gewoon een keer lekker frobelen en proberen!
Succes :)

28

Een super stapel :thumb:

29

@Pimmetje: wat had je fout gedaan dan..?
Wellicht kan ik daar dan op letten, zodat ik niet dezelfde fout maak... (maar vast 10 andere  ;) )

Alvast bedankt.

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

30

@MirKool: daar ben ik weer :)
de eerste dat ik het beslag in het bakblik had gedaan durfde ik hem niet helemaal vol te doen omdat ik bang was dat het erover zou lopen. daardoor klopten de verhoudingen niet meer na het bakken. de cup was veeel te groot ten opzichte van dat ding erop.
dus bij de tweede keer bakken heb ik ook de randen van het bakblik goed met olie ingevet en lekker veel beslag in het blik gedaan zodat het inderdaad qua verhoudingen klopte en het er makkelijk uitkwam.
De bovenkant van de cupcake de " swirl" heb ik de tweede keer bewust niet bijgesneden van onder zodat ie mooi rond afliep. op een omgedraaid soepbord gezet zodat ik ook het fondant netjes aan de onderkant kon duwen zodat je geen koek zou zien.
volg je het nog? :)
ik hoop dat het je lukt! ben beniuewd naar je resultaat! veel plezier ermee!
groetjes

31

Dank je wel.
Ga het zeker proberen...

Ik laat het je weten ;-)

Gr, Miriam

hij is echt heeeeel erg mooi

cake my day