Onderwerp: hello Kitty cakepops

chocobisquit met chococreme,caramel en smarties
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » hello Kitty cakepops
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

chocobisquit met chococreme,caramel en smarties
2 cute for words...!
erg mooi
Heel erg leuk! Mag ik vragen hoe je het roze strikje hebt gemaakt? Groetjes
Zo leuk
Had ze al gezien op bb maar dat witte van het hoofdje van kitty wat is dat precies?
deze zijn very cute!
heel erg mooi!
Heb je dat met fondant bedekt of met witte chocolade?
Lijkt me heel erg moeilijk!
dank je dames
strikje is gemaakt met de mold van FI waar vele strikjes in maten inzitten..
het witte van het hoofdje is van candy melts...
Wat een SCHATJES!!

Dankjewel de mold gaat meteen op mijn lijstje
!
Leuk!!! 
Hoe heb je de oogjes en snorharen erop gemaakt? 
Hoi,
wat zijn die van jou ook goed gelukt!!Heb je ook witte chocoladedrops gebruikt voor de oortjes?
Bij mij werden ze heel goed ontvangen!....En waren ze heel snel op!!
Grtjs,Marie!
Die zijn leuk geworden!! Erg goed gelukt!!
Ja hier ook erg leuke reacties....de mama van de jarige job had me nog gemaild dat de kindjes wild enthousiast waren en dat ze ze erg lekker vonden...
ik heb het hoofdje van HK in vorm gemaakt nadat de balletjes even in de vriezer hadden gelegen..de oortjes erzo aan gevormd...
daarna stokjes erin..even in de loeking..toen gedipt...omdat ik chocolade cakepops had gemaakt moesten ze wel 2x gedipt worden met de candy melts anders zag je de chocolade erdoor... oogjes en neusje zijn van marsepein..snorharen heb ik erop geverfd met zwarte dust en wat alcohol...
waar zitten de smarties dan in verwerkt?
heb ook wel eens me candy melts in mijn handen gestaan, maar smaakt dat nu echt naar chocolade? krijg het idee dat het een beetje chemisch smaakt
waar zitten de smarties dan in verwerkt?
in het midden van het cakeballetje
![]()
heb ook wel eens me candy melts in mijn handen gestaan, maar smaakt dat nu echt naar chocolade? krijg het idee dat het een beetje chemisch smaakt
echt heel lekker en smaakt naar witte chocolade is alleen wat knapperig... ik heb nog niet iemand gehad die het niet lekker vindt hoor.....
Ziet er mooi uit conny 
Ziet er mooi uit conny
dank je bianca 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » hello Kitty cakepops