Onderwerp: [FEEDBACK] Mijn 1e taartje!
Hallo!
Afgelopen januari kwam ik hier voor het eerst op de site terecht. Ik hield altijd al van bakken en ik kreeg toen zwangerschapsverlof dus had ik alle tijd, nu niet meer
Ik ben begonnen met cupcakes en op een gegeven moment ging ik ook bij de taartjes kijken. De taarten van Tessje en MeNadine vielen mij meteen op, helemaal mijn smaak! Zo mooi en stijlvol!
Ik heb een workshop boltaartje gedaan, dat zou ik samen met mij beste vriendin gaan doen maar ze was ziek
Ik kreeg haar biscuit mee naar huis om thuis te oefenen maar dat is alweer een tijdje geleden. En nu ben ik er toch aan begonnen..
Ik dacht dat vullen doe ik wel ff, dus niet...
Hij is schots en scheef... De volgende keer doe ik t s avonds als m'n mannetje thuis is om voor ons meisje te zorgen!
Hij is bekleed met marsepein en de bloemen zijn van fondant, hij is gevuld met bonbonblocmousse en kersenvlaaivulling.
Bij de laatste roos was de witte fondant de hard denk ik, kreeg t niet meer goed. Toen maar rose gepakt, t is niet lelijk maar ook niet mooi...
Hij is geinspireerd op de Sophie-taart van MeNadine!

Oh ja, ik heb nog geen mooie taartplateau/schaal.. Weet iemand waar je mooie kan kopen?
Het is een heel verhaal...
Ik hoor graag reactie, tips en trucs!
Bedankt voor het kijken!
Groetjes Jacqueline
En je rozen zijn ook super mooi!
Dankjewel dames!! 

ik zie 't niet