Onderwerp: push the rainbow!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » push the rainbow!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Wat een kleurig geheel 
Erg leuk zo met al die gekleurde laagjes!! 
Wat ontzettend leuk!
Wat ontzettend gaaf al die kleurtjes bij elkaar!
Ik vind ze GEWELDIG!!!
Mag ik ze opslaan (en misschien wel namaken
??)
groetjes, Wendie
Wat leuk! Ziet er vrolijk uit!
waauw dat ziet er vrolijk uit. erg leuk.
Zie dat je 6 kleuren cc hebt liggen...maar er zitten er maar 5 in de pushpops.Paste er niet meer in?
waauw dat ziet er vrolijk uit. erg leuk.
Zie dat je 6 kleuren cc hebt liggen...maar er zitten er maar 5 in de pushpops.Paste er niet meer in?
ik zag het ook..is het rood er niet meer bij geraakt?
Vind ze trouwens geweldig!
Ik heb ze ook gemaakt nadat ik ze hier zag voorbijkomen en heb gevloekt toen ik merkte dat de sneetjes wel héél dun moesten zijn om ze alle 6 in te krijgen 
incense schreef:waauw dat ziet er vrolijk uit. erg leuk.
Zie dat je 6 kleuren cc hebt liggen...maar er zitten er maar 5 in de pushpops.Paste er niet meer in?ik zag het ook..is het rood er niet meer bij geraakt?
Ik heb ze ook gemaakt nadat ik ze hier zag voorbijkomen en heb gevloekt toen ik merkte dat de sneetjes wel héél dun moesten zijn om ze alle 6 in te krijgen
gheghe... jullie letten iets te goed op dames
ik had eerst al de fout gemaakt door roze te maken in plaats van rood... en idd, ze pasten niet meer...
en je moet echt meeeggaaa dunne plakjes snijden!!!
mja.. het was een opdrachtje, dus ik moest wel doorgaan, als het voor mezelf was hadden ze allang diep onder de grond gestampt gelegen 
echt heel gaaf!!
Die zijn ook super 
leuk zeg, de jouwe zijn veel mooier dan die van mij (heb ze dan ook niet geplaatst) ik had een cake op de plaat gebakken maar met cupcakes is misschien wel veel handiger! . ik vond het een hoop gerommel met het op zijn plaats brengen van de rondjes maar goed, je bent er eens mee bezig he... 
hallo, ze zijn super leuk, ik ben nog steeds (lees 5 weken) in afwachting van de push ups
ik had eigenlijk een vraagje:
hoeveel plakjes gaan er uit een cupcakeje
ik mag ze ook gaan maken en dan kan ik er vast rekening mee houden hoeveel ik van elke kleur moet gaan maken
alvast bedankt
groetjes anke
Reini schreef:incense schreef:waauw dat ziet er vrolijk uit. erg leuk.
Zie dat je 6 kleuren cc hebt liggen...maar er zitten er maar 5 in de pushpops.Paste er niet meer in?ik zag het ook..is het rood er niet meer bij geraakt?
Ik heb ze ook gemaakt nadat ik ze hier zag voorbijkomen en heb gevloekt toen ik merkte dat de sneetjes wel héél dun moesten zijn om ze alle 6 in te krijgengheghe... jullie letten iets te goed op dames
![]()
ik had eerst al de fout gemaakt door roze te maken in plaats van rood... en idd, ze pasten niet meer...
![]()
en je moet echt meeeggaaa dunne plakjes snijden!!!
mja.. het was een opdrachtje, dus ik moest wel doorgaan, als het voor mezelf was hadden ze allang diep onder de grond gestampt gelegen
nou desondanks dat ik te goed oplet...miste me oog gewoon net ff een kleurtje...hihi... maar ze zien er echt heel leuk uit hoor. wij taarters zijn denk ik gewoon mutsen daar in
hallo, ze zijn super leuk, ik ben nog steeds (lees 5 weken) in afwachting van de push ups
ik had eigenlijk een vraagje:
hoeveel plakjes gaan er uit een cupcakeje
ik mag ze ook gaan maken en dan kan ik er vast rekening mee houden hoeveel ik van elke kleur moet gaan maken
alvast bedanktgroetjes anke
als je ze zo wil maken dat haal je ongeveer 4/5 plakjes uit een cupcake, je moet ze echt heel dun snijden anders past het dus niet.
en als je je echt aan de regenboogpush ups wil wagen, sterkte, ik vind het een serieuze pokkekleus... 
ik had ook nog andere gemaakt pas, die hoef je niet zo dun te snijden... veel fijner 

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » push the rainbow!