Onderwerp: kleine cupcake parade (veel foto's)
voor verjaardag van 2 colleaga's

een van hun vertelde net dat hij ook vader werd.. dus snel nog..

en nog zomaar
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » kleine cupcake parade (veel foto's)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
voor verjaardag van 2 colleaga's

een van hun vertelde net dat hij ook vader werd.. dus snel nog..

en nog zomaar
Leuke parade. Ziet er te lekker uit!
Zo Roderick, jij bent druk bezig geweest!
Leuk ook met de foto's van de jarigen.
Ik denk alleen dat je de cupcakes niet in een muffinvorm hebt gebakken, als je de cupjes in een siliconen of metalen bakvorm zet, blijven ze mooi (rond) in model.
Zo Roderick, jij bent druk bezig geweest!
Leuk ook met de foto's van de jarigen.
Ik denk alleen dat je de cupcakes niet in een muffinvorm hebt gebakken, als je de cupjes in een siliconen of metalen bakvorm zet, blijven ze mooi (rond) in model.
hey linda
ja had het eventjes behoorlijk druk (je ziet het niet op de foto.. maar ik had ook nog sneakers en balonnen van fondant.. ) en na heb hierna nog wat taartjes gemaakt
"taarten parade" 
maar nu ongeveer 2 a 3 weken geen tijd gehad op iets te bakken of hier te posten. hopelijk snel weer!
oh en ik had nog geen muffinvorm bij die eerste.. wel bij die roze.
het lag ook aan omdat ik niet wist tot hoever ik ze moest vullen 
Allemaal hartstikke leuk, maar de roze zijn het mooiste !!
Zo zie je maar weer dat een kleine investering een groot verschil kan maken
Die roze zijn idd goed gelukt!
De cupcakes vul je tot ongeveer 2/3 van het vormpje, en om de bovenkant mooi strak/glad te krijgen haal je ze uit de oven, legt er een vel bakpapier op en leg dan een broodplank op de cupcakes, even kort aandrukken, draai ze meteen om en laat ze op de kop zonder bak vorm afkoelen (dan blijven je papiertjes mooi aan de cakejes zitten..)
ah! bedankt voor het advies! (en compliment) hopelijk worden ze nog mooier de volgende keer!
Jij bent goed bezig geweest 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » kleine cupcake parade (veel foto's)