Onderwerp: Peony of love

Ik had zin om te freubelen maar er stond geen taart in de planning. Vandaar deze dummy. Het "love logo" van Robert Indiana is uitgesneden met de cricut.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Peony of love
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Ik had zin om te freubelen maar er stond geen taart in de planning. Vandaar deze dummy. Het "love logo" van Robert Indiana is uitgesneden met de cricut.
oh wauw, die is mooi zeg!!
moooooi......
Mooi!
Prachtig!
heel mooi gemaakt, de kleuren vind ik ook prachtig
echt super mooi!
heb ook de uitdrukkers voor de pioen roos liggen , moet ze toch maar is gaan gebruiken en oefenen, hoeveel van de uitdrukkers heb je gebruikt ? want in mijn set zitten 4 uitdrukkers en zou niet weten hoeveel van elke ik moet gebruiken
Bedankt allemaal
echt super mooi!
heb ook de uitdrukkers voor de pioen roos liggen , moet ze toch maar is gaan gebruiken en oefenen, hoeveel van de uitdrukkers heb je gebruikt ? want in mijn set zitten 4 uitdrukkers en zou niet weten hoeveel van elke ik moet gebruiken
Heb ze allemaal gebruikt en het was even proberen hoeveel je er van elk nodig hebt. M.a.w ik heb ook maar wat gedaan! 
Sterker nog, 1 maat gebruik je twee keer en 1 maat zo vaak je wilt
Ziet er mooi uit zeg, goede kleurcombinatie en heel mooie roos!
En het logo is zo met de cricut een stuk strakker dan wat ik vorig jaar een keer uit fondant gesneden heb 
En het logo is zo met de cricut een stuk strakker dan wat ik vorig jaar een keer uit fondant gesneden heb
Ik zeg: LANG LEVE DE CRICUT!! 
Heel mooi! 
Wauw!! Wordt tijd dat ik een workshop pioenroos ga volgen geloof ik!
Owwww
Prachtig gewoon!!!
De peony staat heel hoog op mijn 'graag-nog-willen-willen-doen-lijstje'
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Peony of love