Re: Mijn taarten van deze week...

dore schreef:

altijd super mooie kunstwerken eh!! jaloers stik jaloers op jou talent!! zo mooi zo strak... hoe lang zit je aan zo een stapel???

Heel verschillend, ik verwacht gemiddeld incl. alles een uur of 4/5

Taarten op bestelling en WORKSHOPS.....
www.taartendroom.nl

27

peggyvandeven schreef:
dore schreef:

altijd super mooie kunstwerken eh!! jaloers stik jaloers op jou talent!! zo mooi zo strak... hoe lang zit je aan zo een stapel???

echt??? jemig! neem je dan ook je bak en vul tijd mee? of alleen de decoratie??

en je taarten zijn weer super mooi!! altijd weer leuk om je naam te zien staan en dus je taarten!!

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

femmie schreef:
peggyvandeven schreef:
dore schreef:

echt??? jemig! neem je dan ook je bak en vul tijd mee? of alleen de decoratie??

en je taarten zijn weer super mooi!! altijd weer leuk om je naam te zien staan en dus je taarten!!

Daar zit de vultijd ook wel bij, bakken niet....

www.taartendroom.nl

marga-vink schreef:

prachtig prachtig en nog eens prachtig

En hier heb ik niks meer aan toe te voegen :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

30

Peggy, is die 4-5 uur dan ook incl. marsepein kleuren en decoratie zoals bijv. roosjes vooraf maken? Ik ben heel benieuwd hoe je dat allemaal doet !

Groetjes, Conny

31

O die koffer is echt helemaal leuk!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

32

Vind je kleuren altijd van het scherm afspatten! Top!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

33

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw! meer kan ik niet zeggen!
Dat wordt nog veel oefenen om het ooit zo mooi te krijgen!

34

Prachtig! Superstrak, supergave kleuren, supergave taarten!

A colourful cake for a colourful day!
www.colourfulcakes.nl

cbuckens schreef:

Peggy, is die 4-5 uur dan ook incl. marsepein kleuren en decoratie zoals bijv. roosjes vooraf maken? Ik ben heel benieuwd hoe je dat allemaal doet !

Hang me daar niet teveel aan op he.... is maar een gemiddelde van allerlei taarten. De ene taart is veeeeeeeeeeel meer werk en de andere minder...

www.taartendroom.nl

36

Oh Peggy, ik ben ook al zo'n fan van je taarten! Je brengt courante thema's steeds zo heerlijk origineel!

Belgische webshop taartdecoratie en bakkerij grondstoffen - www.prettysweets.be

37

hahaha, was niet om je erop vast te prikken hoor, maar inderdaad om een idee te krijgen hoe snel je werkt :D

Groetjes, Conny

38

zwijmel... wat een strakke.... zijn dat echt taarten  :rolleyes:  ;)

Groetjes, Dorothea.

39

Peggy: Krijg steeds dankbare berichtjes dat jullie het leuk vinden om mijn nieuwe creaties te zien dus hierbij weer de taarten van deze week...

ik denk dat je een inspiratie bent voor velen.
Super mooie taarten weer zeg.
toppertje

Groetjes, Franka

40

weer heel erg mooi...

41

Wauw...prachtige taarten :Y

zien er weer superstrak uit

cake my day

43

wat een mooie taarten weer!!!!!

Groetjes Christa!

44

Wat een schitterende taarten! Vooral die laatste trouwtaart erg mooi! Mag ik vragen welke letters je daarvoor heb gebruikt? Ik mag over twee weken ook mn eerste bruidstaart afleveren en kan dus nog wel wat tips gebruiken! Zoals hoe stapel je de taart, met houten 'stokjes' of plastic? en de ondergrond van de bovenliggende taart doe je daar nog iets onder? Dank je wel voor je tips!

Maike schreef:

Wat een schitterende taarten! Vooral die laatste trouwtaart erg mooi! Mag ik vragen welke letters je daarvoor heb gebruikt? Ik mag over twee weken ook mn eerste bruidstaart afleveren en kan dus nog wel wat tips gebruiken! Zoals hoe stapel je de taart, met houten 'stokjes' of plastic? en de ondergrond van de bovenliggende taart doe je daar nog iets onder? Dank je wel voor je tips!

Dit zijn de upper case tappit letters...

Ik stapel altijd met kunststof dowels, de taarten staan gewoon op een taartkarton....

Je bent welkom om een keer bij mijn in mijn workshop-ruimte te komen stapelen!!! Dan zie je precies hoe ik het doe....

www.taartendroom.nl

46

Dat zou me helemaal geweldig lijken alleen woon ik in het oosten van het land, en zie net op je website dat jij in Helmond woont! Dus ik zal het gewoon met de nodige tips moeten doen! Voor het maken van de bloemetjes en strikken enzo doe je daar tylose bij door?

Dank je wel!

Maike schreef:

Dat zou me helemaal geweldig lijken alleen woon ik in het oosten van het land, en zie net op je website dat jij in Helmond woont! Dus ik zal het gewoon met de nodige tips moeten doen! Voor het maken van de bloemetjes en strikken enzo doe je daar tylose bij door?

Dank je wel!

Meestal een klein beetje....

www.taartendroom.nl

48

waaw wat een beauties weer toppie :thumb:

49

peggyvandeven schreef:
Maike schreef:

Dank je wel!

Meestal een klein beetje....

Dank je heb t inmiddels besteld en ben vanmiddag aan het oefenen geweest met roosjes maken... pff mag ik wel op tijd mee beginnen! Wat gaat daar een tijd in zitten, maar ja als je met het laatste roosje bezig bent zal het tempo er wel in zitten!  :D

50

Ja.....tis nu officieel.....ik ben fan!

Een mens lijdt het meest voor het lijden dat hij vreest