1

Onderwerp: lekker aan het stencillen geslagen :)

En erg leuk om te doen! Deze was voor de partner van mijn grootmoeder die 80 werd. Hij had een heel feest georganiseerd dus vond het zeker niet mispassen als ik voor het toetje zorgde :).

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/230043_10150569328895247_802860246_18369438_4856069_n.jpg

Deze heb ik en mijn moeder voor de 1e verjaardag van haar metekindje gemaakt. ¨Voor de eerste keer het boek van Wendy kunnen gebruiken, was er super blij mee :). Het olifantje was wat inspiratie van het moment, de stakker :p

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/226744_10150567914400247_802860246_18351506_6012872_n.jpg

Bedankt voor het kijken! x

Re: lekker aan het stencillen geslagen :)

Wat een leuke taarten... en ben werkelijk verliefd op je olifant op de "wendy"" taart.....
Mag ik hem opslaan ter inspiratie?!?!?!

Maak je niet druk over het feit dat je het druk hebt... dat kost alleen maar onnodige energie!

Dank je :), absoluut hoor!!!

4

Prachtig!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

Super! Wat een strakke taarten heb jij zeg! :-D En dat olifantje vind ik echt geniaal!

Don't just dream your life, but live your dreams too!

6

superleuk!!! ik vidn dat je het stensilen goed gedaan hetb zeg! ik vind het nog maarr moeilijk hoor. zeker op een ronde taart!!!
en die beestjes volgens mij gaan wij die heel vaak terugzien, ze zijn ook superleuk, goed gedaan!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Haha inderdaad, die beestjes zijn super en heel erg goed uitgelegd in het boek :).
Dat stencillen was inderdaad niet zo simpel. Je ziet het zo niet op de foto maar ze zijn niet perfect hoor. Wel goed dat men moeder erbij stond om de stencil vast te houden en ik ze kon afsmeren, anders had je wat gezien denk ik!

8

erg mooi die bovenste en ik vind je olifantje echt schattig!

9

Prachtig hoe je gestencild heb. Hoe heb je het gedaan, met icing?of gedust? Het staat ook nog op mijn to do lijst, maar het komt er steeds niet van.

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

Dank je :). Ik heb ze met icing gedaan. Zeker omdat ze nog een stukje vervoerd moest worden en de icing hard wordt, dat ik het op die manier heb gedaan. Dusten vreesde ik dat vegen zou geven en botercreme ook dus er zat niets anders op :)

11

Ze zijn echt prachtig!!!

12

Super mooi alle twee de stapels...... :thumb:

13

wat een prachtige taarten en wat mooi gestencild!!  :Y  :Y  :thumb:

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

Zo dat stencillen heb je netjes gedaan!! En die dierentuintaart, hij is zoo leuk!!!!

'I love it when a cake comes together'

15

Super mooi allebei. En wat een werk dat stencillen.
Je olifantje is een schatje  :Y

16

Wauw Charlotte ze zijn allebei prachtig! De beestenboel vind'k echt super, erg grappige olifant bovenop  :lol:
Binnenkort mag ik voor 2 jarige kindjes ook die dierentuintaart van Wendy maken...die is blijkbaar erg populair  :Y

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

17

Allebei hartstikke mooi !!!

Groetjes, Conny

18

Wat een mooie taarten, vooral die gestencilde taart! Heel mooi gedaan  :thumb:

19

WOW.... die gestencilde taart ..... WOW :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

20

whahahahaha die olifant geweldig, en het stencelen mooi hoor staat bij mij ook nog op het lijstje.

21

Die olifant, dat nijlpaard! Erg leuke taart zeg! Al mag die gestencilde taart er ook wel zijn hoor! :)

22

Mooi strak gestencild! Bij mij lukte het niet met icing  :(

Dus heb het met dusten gedaan. Maar dat geeft niet snel vegen hoor  :D  tenzij je er heel uitgebreid met je vinger overheen gaat, maar dat levert bij icing ook problemen op  :P

Wil wel een lesje icing bij je komen volgen...  O-)

prachtige stencils, mooi gedaan

cake my day

charlotte_1988 schreef:

Haha inderdaad, die beestjes zijn super en heel erg goed uitgelegd in het boek :).
Dat stencillen was inderdaad niet zo simpel. Je ziet het zo niet op de foto maar ze zijn niet perfect hoor. Wel goed dat men moeder erbij stond om de stencil vast te houden en ik ze kon afsmeren, anders had je wat gezien denk ik!

Hoi,

Prachtige stapel taarten zeg. Ik vind die beestjes van jou erg leuk. Je schrijft dat ze heel erg goed uitgelegd zijn in het boek.......wat is de titel van het boek? Ik neem aan dat het om een boek van Wendy gaat.
Alvast bedankt.

saskiahuisman schreef:
charlotte_1988 schreef:

Hoi,

Prachtige stapel taarten zeg. Ik vind die beestjes van jou erg leuk. Je schrijft dat ze heel erg goed uitgelegd zijn in het boek.......wat is de titel van het boek? Ik neem aan dat het om een boek van Wendy gaat.
Alvast bedankt.

Het boek is van Wendy Schlagwein: een jaar vol taart
Echt een aanrader, een pareltje om naar te kijken :)