1 Laatst bewerkt door joynme (09-05-2011 19:49)

Onderwerp: Hoe ga ik dit inplannen?

Het volgende is het geval. Ik mag voor bekenden de bruidstaart, 4 hoog vierkant 15/20/25/30, maken en nog 85 cupcakes. waarvan de helft met toef en de andere helft met fondant!
Nu is dit natuurlijk geen enkel probleem zij het niet dat ik 4 dagen ervoor geopereerd moet worden aan mijn voet en ik 2 weken dan niet mag lopen en in het gips zit!
Ik wil dit natuurlijk niet aan een ander overlaten maar zit een beetje te tobben met mijn planning.
Natuurlijk bak ik alles voor die tijd.

Ze willen strakke witte taarten met een roze lint en magnolia`s als eye catcher!

Nu zit ik te twijfelen of ik de taarten voor mijn operatie ga maken, en bekleden en ze dan invries en ze dan de dag voor de bruiloft eruit haal en hem dan op de dag zelf ga stapelen en afmaken.

Of ga ik alles op alles zetten om dit allemaal na de operatie toch voor elkaar te krijgen.

Wat zouden jullie doen en zijn er misschien tips/suggesties die mij met dit alles zouden kunnen helpen?

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

2

Re: Hoe ga ik dit inplannen?

Ik zou niet het risico lopen dat de operatie tegenvalt en je dus de taarten niet kan maken............dus van tevoren alles doen en invriezen (als het bruidspaar het ook goed vindt.......) en anders de opdracht doorspelen naar een collega-bakster?

Re: Hoe ga ik dit inplannen?

Ik zou er ook vanuit gaan dat het tegen gaat zitten (kan het natuurlijk alleen maar meevallen) en alles voor de operatie doen.
Stel je voor dat je ook echt niet kan staan enzo..... Nou dan weet ik niet zo goed hoe je het voor elkaar moet gaan krijgen.

Succes met de taart maar ook met de operatie en het herstel!   :Y

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com