Onderwerp: Onze tweede Taart
Deze taart hebben we gemaakt voor Moederdag.
Wel lastig met dit warme weer omdat het fondant steeds bleef plakken.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Onze tweede Taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze taart hebben we gemaakt voor Moederdag.
Wel lastig met dit warme weer omdat het fondant steeds bleef plakken.
Prachtig! 
Jullie tweede en dan begin je al aan zoiets, petje af hoor, ziet er heel mooi uit.
Leuk!
Heb je een how to do gevolgd?
Hallo allemaal dank jullie wel voor de complimentjes, dat geeft zoveel motivatie.
Ik ben echt verslaafd geworden via deze site wat maken jullie allemaal prachtige creaties.
Deze taart hadden we ergens gezien op een plaatje en nagemaakt, de strik heb ik wel een how to do van opgezocht, is nog niet helemaal perfect maar dat komt denk ik nog wel, als we maar lang genoeg oefenen... haha 
Hele mooie taart, staat ook nog op mijn lijstje.
Ik had hem idd ook ergens gezien en wil hem nog een keertje namaken.
Heb je "gewoon" een rand van de taart afgesneden voor de deksel ?
En hoe heb je deze dat schuin omhoog gekregen ?
Erg mooi gelukt hoor !
Ja, de rand hebben we gewoon gesneden van de taart, en scheef op de taart gelegd met flink wat boter creme eronder.
Dit was wel wat moeilijk door dat het behoorlijk warm weer was, te lang buiten de koeling lukte dus niet en we moesten alles in veel etappes doen.
Ja, de rand hebben we gewoon gesneden van de taart, en scheef op de taart gelegd met flink wat boter creme eronder.
Dit was wel wat moeilijk door dat het behoorlijk warm weer was, te lang buiten de koeling lukte dus niet en we moesten alles in veel etappes doen.
OK, met botercreme dus. Ik zat me al te bedenken hoe ik die deksel nou schuin ging krijgen. Nou ik ga er binnenkort aan beginnen. Heb er zin in.
Wauw....heel mooi geworden!
Jullie zijn een super taarten duo!
netjes hoor!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Onze tweede Taart