Onderwerp: voor bij een chique taart
voor mijn papa en mama gemaakt 

en net na het stencillen
De taart staat in zijn eigen parade
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2126527959
Mijn site/blog: www.laurasbakery.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » voor bij een chique taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
voor mijn papa en mama gemaakt 

en net na het stencillen
De taart staat in zijn eigen parade
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2126527959
Wauw chique hoor echt mooi 
Mooi!!
Wauw....heel mooi en chique!
mooi!!!!! En die foto, zo artistiek...een opgefrommeld lapje bedrukte fondant op de achtergrond, het potje en de stencil..wauw!!! 
Hoe doe je dat stencillen zo mooi? gewoon over dusten of eerst een beetje crisco op de fondant smeren? (heb ik gisteren op forum van iemand gelezen)
haha thanks, mijn vader heeft die foto gemaakt. Hij had net zijn nieuwe spiegelreflexcamera binnen en dan ben ik niet meer veilig. Overal worden foto's van gemaakt
dit lag dus al gewoon zo bijelkaar en is niet neergelegd voor de foto, vind hem ook erg leuk geworden.
Over het stencillen:
Normaal smeer ik eerst wat criso op het fondant en wrijf dan het stencil een beetje aan. Nadeel vind ik dat je kwastje dan vettig wordt. Dat stencilt niet zo makkelijk en dan maak ik hem tussendoor steeds schoon.
Dit keer heb ik gewoon het stencil op het fondant gelegd (zonder crisco) en met een rolstok 'vastgerold' zodat het stencil toch stevig zit. Het effect was erg leuk omdat het gestencilde iets hoger lag, dus ook nog een beetje reliëf.
Erg mooi! Ik vind de kleurencombinatie ook erg geslaagd.
schitterend en die kleuren combi WOW! 
Ze zijn prachtig! Net als je taart. Welke uitsteker heb je voor de bloemetjes gebruikt?
ik heb deze uitsteker + mold gebruikt: ellenscreativecakes.nl/shop/sunflowersugarart-multi-petal-press-2.html
ik heb deze uitsteker + mold gebruikt: ellenscreativecakes.nl/shop/sunflowersugarart-multi-petal-press-2.html
Thx, ze zijn echt supermooi! Laat je ze dan in de mold drogen?
Heel erg chique cuppies ja! Stencillen is ook heel erg goed gelukt!
Heb je de stencil met poeder of botercreme gebruikt? Als ik met poeder doe moet je altijd opletten dat ie nadien niet "uitveegt"...
@ Linda
nee ik haal ze er gelijk uit en laat ze dan drogen, ik zorg wel dat het lapje fondant aan beide kanten wat droger is, anders blijft het plakken.
@ Klungelaar
Ik stencil met poeder, ik let wel heel erg op dat het niet uitveegt inderdaad. Ik druk het met het mestooltje zachtjes aan op de cupcake, maar maak hem steeds schoon aan een keukenrolletje voordat ik opnieuw het lapje aandruk.
Prachtig, mag ik vragen wat voor bloementjes het zijn.
Wat een mooi chique geheel 
@ Annemarie
ellenscreativecakes.nl/shop/sunflowersugarart-multi-petal-press-2.html
Passen super leuk bij je taart
Super chique geheel

Wauwie!!!! Prachtige cakejes zeg... 
prachtig
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » voor bij een chique taart