1

Onderwerp: Waar houdt een meisje van 1 jaar van???

Ik mag een taart gaan maken voor een meisje van 1 jaar.
Onderwerp mag ik zelf kiezen hartstikke leuk natuurlijk maar waar houdt een meisje van 1 jaar van? Nijntje, Bumba, Plop, Teletubbies????

Mijn jongste is bijna 10 jaar dus ik ben al een tijdje uit het hele jonge kinderspul dus ik zou graag van jullie willen weten waar de meeste vraag naar is voor een meisje van 1 jaar.

Wie o wie kan mij uit de brand helpen??????????

Kom je een keer een kijkje nemen op mijn website:
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68

2

Re: Waar houdt een meisje van 1 jaar van???

google is meestal een hele goeie hulp......
1th birtday cake of 1e verjaardagstaart,
succes!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

3

Dat had ik al gedaan met allerlei verschillende zoekopdrachten naar taarten voor de 1e verjaardag etc., maar dan krijg ik verschillende figuurtjes te zien vandaar dat ik mijn vraag stelde om op deze manier er achter te komen wat het meest favoriete figuurtje is.

Bedankt iniedergeval voor je tip, ik ga denk ik maar kijken naar wat mij het leukste lijkt om te maken zodat ik ook met plezier de taart kan maken.

4

Kan je niet eens aan de ouders vragen of ze zelf interesse heeft in iets. Bvb veel naar Bamba, hopla,.. kijkt. Een favoriete boekje heeft waar je iets uit kan halen of een knuffel. Vooral dat laatste is voor zo een kleintjes nog al eens herkenbaar.

Mijn jongste dochter wordt twee en zal dit jaar pas een Bumba thema worden, vorig jaar had ze hier echt nog geen ogen naar. Toen waren het beestjes en een kindje.

5

Dat had ik inderdaad al nagevraagd, niets zo leuk als iets herkenbaars op de taart voor zo'n kleintje lijkt mij maar ik krijg volledig de vrije hand en mocht mijn eigen fantasie gebruiken.

Hartstikke leuk natuurlijk maar wel lastig aangezien ik zelf al een tijdje uit die hele jonge leeftijd ben en dus niet weet of die kleintjes al een voorkeur voor een bepaald figuurtje hebben.

Ik denk dat ik een taart ga maken met lieveheersbeestjes en rupsjes ed. in vrolijke lieve kleurtjes wellicht spreekt dit meer aan dan een figuurtje wat ze nog nooit gezien heeft.

Dank je wel iniedergeval voor het mee willen denken en de uitleg voor de taart die je aan je dochter van 2 gaat maken dat dat pas dit jaar een Bumba thema gaat worden!

Hoi Steffie,
De hondjes Woezel en Pip van Guusje Nederhorst zijn ook helemaal hot op dit moment.
Mijn dochtertje van 10 maand heeft er al allerlei spulletjes van. Van knuffels tot loopfietsjes tot stapelblokken en badspullen!!!
Misschien een idee??

Nijntje is natuurlijk altijd helemaal goed voor die kleintjes. Maar een taartje met hele simpele dieren (koe, hond of schaap en zo) is ook erg leuk. Die herkennen ze misschien ook sneller

Heeft ze geen favoriete knuffel die je na kunt maken?

9

Hoi,
mij dochter met 1 jaar was helemaal gek op Bumba en Hello Kitty, nu 6 maanden verder is Bumba verdwenen,maar is Minnie Mouse er bij gekomen,Kitty is nog steeds nr 1 voor haar!

Groetjes - Rosanna - Ciao!
www.facebook.com/DolcissimiTaarten

10

Oh wat fijn dat jullie nog reacties hebben geplaatst!
Ik zat zelf al te denken om toch een Nijntje te maken maar vind de Woezel en Pip ook altijd wel erg lief.... hummmm nog even een nachtje over slapen denk ik, gelukkig heb ik nog tijd genoeg.

Maar bedankt voor jullie ideetjes, toch fijn te lezen waar ze nu een beetje van houden! :thumb: