Onderwerp: Helemaal blij met deze(bruids)taart!

Voor m'n verjaardag van m'n dochters een whimsy swirl mat gekregen en pearl spray!Dus natuurlijk gelijk uitproberen.Het lukte gelukkig allebei.Ik ben zo blij met deze taart.
M'n visite vonden het allemaal een heel mooi bruidstaartje(maar het was dus een verjaardags taartje :) )

http://94.100.120.202/1301800001-1301850000/1301801101-1301801200/1301801136_5_potY_1.jpeg

http://94.100.123.182/1301800001-1301850000/1301800201-1301800300/1301800236_5_j862.jpeg

http://94.100.124.17/1301800001-1301850000/1301801201-1301801300/1301801264_5_pCUG.jpeg

2

Re: Helemaal blij met deze(bruids)taart!

Mooi strak zeg! Heb je alles erop geplakt en daarna de spray er overheen gedaan?

MWillemijn schreef:

Mooi strak zeg! Heb je alles erop geplakt en daarna de spray er overheen gedaan?

ja heb eerst de rozen erop geplakt en erna gesprayt(in de tuin!)
het was makkelijker dan ik dacht.vond het een beetje eng om te gaan spuiten want vond het zonder de spray ook al mooi maar moest het toch een keertje proberen.

4

Chique hoor! :)

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

5

mooie taart hoor!! Welke spray is dat als ik vragen mag?

6

prachtige taart

Groetjes Wendy

Bregje schreef:

mooie taart hoor!! Welke spray is dat als ik vragen mag?

bedankt!het is de edible lustre pearl spray van PME.het is een spuitbusje.

8

Mooi, hoor!

Jacqueline

9

Mooi hoor! is dit gewoon over naturel kleurige marsepein?

Ik ga mijn eigen bruidstaart (je ) maken en heb zoiets in gedachten, heb een iets andere impressiemat, en wil het dan met hortensia bloemetjes doen.. :Y

10

heeeeeeeeeel erg mooi,
vraagje, hoe plak jij die bloemen erop, met water of royal icing.

11

Prachtig !!

Groetjes, Conny

san 1981 schreef:

Ik ga mijn eigen bruidstaart (je ) maken en heb zoiets in gedachten, heb een iets andere impressiemat, en wil het dan met hortensia bloemetjes doen.. :Y

ja ik heb dit gewoon over naturel marsepein(van zeelandia)gespoten.
leuk hoor je eigen bruidstaart maken!ben vorig jaar getrouwd en toen was ik nog niet bezig met taarten,wel jammer maar als we straks 1 jaar getrouwd zijn ga ik ons ook tracteren op een taartje :)

ddaan schreef:

heeeeeeeeeel erg mooi,
vraagje, hoe plak jij die bloemen erop, met water of royal icing.

dank je wel!
ik heb ze met poedersuiker vermeng met water erop geplakt.even vasthouden en het plakt goed.ik plak zo al m'n bloemetjes e.a. op de taart.

bedankt voor alle leuke en lieve reacties :D

15

helemaal super...

16

leukstetaarten35 schreef:
san 1981 schreef:

ja ik heb dit gewoon over naturel marsepein(van zeelandia)gespoten.
leuk hoor je eigen bruidstaart maken!ben vorig jaar getrouwd en toen was ik nog niet bezig met taarten,wel jammer maar als we straks 1 jaar getrouwd zijn ga ik ons ook tracteren op een taartje :)

Bedankt voor je antwoord! We trouwen heel klein en ik maak dus gewoon 2 taarten.. stapel durf ik me niet aan te wagen.. zou dan de eerste keer zijn en dat zie ik niet zo zitten om uit te proberen voor die dag :)

Scheelt wel weer dat ik de marsepein niet hoef te kleuren!  :lol: