1

Onderwerp: Little people taart

Ik kreeg de opdracht om een taart te maken voor eerste verjaardag van een jongetje die van van little people houdt. Ik kreeg ook een link van een filmpje van little people meegestuurd en hierdoor heb ik mij toen ook door laten inspireren. Vond het erg leuk om deze taart te maken en de opdrachtgeefster was gelukkig ook helemaal enthousiast.

http://94.100.114.129/1301500001-1301550000/1301539601-1301539700/1301539640_5_7rcp.jpeg

2

Re: Little people taart

Aaahh.... ik vind m echt lief!!
Dat boetseren is echt goed gelukt!

3

wat een schatje

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

Mooie en strakke taart. Van het thema heb ik nog nooit gehoord  :/ ,maar ik loop ook achter wat betreft kinder programma's en wel meer ook  :lol:  :lol:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

5

Mooie strakke taart hoor!!  :thumb:

Leven is het meervoud van lef! (loesje)

6

Erg knap: de poppetjes zijn echt sprekend de echte :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

7

Inderdaad de poppetjes lijken net echt,supertaart!

8

Da's boer Jed :). Hier een dochter die ook zo'n little people periode achter de rug heeft. Leuk geworden, dat herkende het kindje vast direkt.

9

Wauw, die heb je knap gemaakt, mooie taart !

Sweet Carolyn: Little People is een serie kinderspeelgoed, plastic poppetjes en huisjes etc (mocht je zelf nog eens zo'n aanvraag krijgen ;))

Groetjes, Conny

Mooie taart.
Je kan echt heel goed boetseren :thumb:

11

Wat leuk zeg!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

12

bedankt voor alle leuke reacties!
Gelukkig kende ik little people ook van mijn twee kleine kindje en hebben we hier ook speelgoed van. Voor het boetseren ook de figuurtjes te voorschijn gepakt en dat helpt bij het boetseren :) Zelf vindt ik het altijd lastig om verhoudingen te bepalen bij het boetseren. Boetseren staat ook nog steeds op mijn lijstje van workshops die ik wil volgen ;)

Alexandra13 schreef:

Gelukkig kende ik little people ook van mijn twee kleine kindje en hebben we hier ook speelgoed van. Voor het boetseren ook de figuurtjes te voorschijn gepakt en dat helpt bij het boetseren :) Zelf vindt ik het altijd lastig om verhoudingen te bepalen bij het boetseren. Boetseren staat ook nog steeds op mijn lijstje van workshops die ik wil volgen ;)

een boetseer workshop heb jij inderdaad ECHT nodig ja ;)  :+

14

Ik vind hem echt superleuk! Heel mooi geboetseerd, net de echte poppetjes.

Ik begin Little People steeds leuker te vinden en ik zat er al aan te denken om misschien voor de eerste verjaardag van mijn dochter ook een LP taart te maken. Van jouw taartje word ik wel enthousiast!

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

15

heel lief!!!!

16

Madame Gâteau schreef:
Alexandra13 schreef:

De gezichtjes, lukken me meestal nog wel, maar de handjes vind ik echt een drama. Wilde eerst de handjes in de lucht doen, maar omdat de handjes echt niet lukte heb ik maar geen handjes gemaakt en ze in de zakken gedaan.
Wellicht dat ik ander fondant moet gebruiken voor het wat fijnere werk... iemand tips?

17

Echt superschattig!

18

Supertaart :thumb:

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

Alexandra13 schreef:
Madame Gâteau schreef:
Alexandra13 schreef:

De gezichtjes, lukken me meestal nog wel, maar de handjes vind ik echt een drama. Wilde eerst de handjes in de lucht doen, maar omdat de handjes echt niet lukte heb ik maar geen handjes gemaakt en ze in de zakken gedaan.
Wellicht dat ik ander fondant moet gebruiken voor het wat fijnere werk... iemand tips?

Ik vind de handen ook een drama, ik heb the green boek van Tal waar het duidelijk in wordt uitgelegd, als ik vanmiddag tijd heb dan wil ik dat wel even voor je scannen, ik heb dan enkel wel even je mail nodig. Via het forum kan ik dat niet versturen.

20

Madame Gâteau schreef:
Alexandra13 schreef:
Madame Gâteau schreef:

Ik vind de handen ook een drama, ik heb the green boek van Tal waar het duidelijk in wordt uitgelegd, als ik vanmiddag tijd heb dan wil ik dat wel even voor je scannen, ik heb dan enkel wel even je mail nodig. Via het forum kan ik dat niet versturen.

Super!
Ik heb je gemaild :)

21

"Little people 't is een stel apart,
kleine mensjes met een heel groot hart...
Little people tel maar van 1 tot 10
kijk maar mee, er is hier zoveel te zien." ;)

Hier 1 dvd in huis (met 5 afleveringen van 5 min.), wordt helemaal grijs gedraaid! :D

Maar mooi uitgevoerd dit thema!

groetjes, Linda (mv Eva, David & Sara)
Een onderschrift is ook maar gewoon een tekst onder je bericht....

Alexandra13 schreef:
Madame Gâteau schreef:
Alexandra13 schreef:

Super!
Ik heb je gemaild :)

You've got mail...ik hoop dat je er wat aan hebt :Y

23

Wat een schatje, echt heel leuk.

24

wat leuk!!!! had weer echt een taart voor Lisanne geweest!

Groetjes Christa!

25

Christa163 schreef:

wat leuk!!!! had weer echt een taart voor Lisanne geweest!

Thanks! Ben benieuwd wie Lisanne is?..