1

Onderwerp: Kraamfeest Zoï

Ik had de eer een taart te mogen maken voor het kraamfeest van Zoï, een lief meisje van 4 weken oud!

Ik had een ontzettend leuk idee, maar nadat dat 3 keer in stukken was gebroken had ik de hoop wel lichtelijk opgegeven dat het nog wat zou worden. Uiteindelijk is het een vrolijke taart geworden, maar absoluut niet zoals ik in gedachten had.  :grr: Frustrerend is dat!!!

Hij werd door de ouders wel super enthousiast ontvangen en was erg lekker! Gemaakt van vanille-citroen biscuit gevuld met bokkenpootjes-creme, verse frambozen-creme en huisgemaakte dulche de leche.

http://www.meel-suiker.nl/images/stapel_kraamfeestzoi.jpg

"There are far, far better things ahead than any we leave behind" - C.S. Lewis

2

Re: Kraamfeest Zoï

Misschien is het niet geworden wat je in gedachten had, hij is toch ontzettend LEUK!!  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Misschien niet zoals je zelf in gedachten had,
maar ik vind het een beauty geworden.
Mooie kleuren, en mooi strak  :thumb:

Cake makes your smile !!!

4

mooi gedaan en de kleuren zijn echt top.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

5

Mooie taart zeg !!

Groetjes, Conny

6

heel mooi :thumb:

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

7

Echt leuk!!
Prachtige strik  :thumb:

8

WoW! :thumb:

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

9

Schátje!  :Y  :thumb:

If life gives you lemons, make lemonade

10

Supermooie taart! Ik kan begrijpen dat als het niet iets is wat je in gedachten had je er je twijfels bij hebt, maar op deze mag je zeker trots zijn!  :Y Als je het goed vind, wil ik m ook graag opslaan ter inspiratie

11

Ik weet niet welke taart je wilde maken maar deze heel mooi, en o zo hoog. Ik vind het knap van je. Natuurlijk waren ze er blij mee, zou ik ook zijn. Die gemarmerde balletjes vind ik ook leuk, weer een iets anders.

12

Bedankt meiden!  :o Vind het moeilijk om er blij mee te zijn als het eigenlijk iets anders had moeten worden... Wel fijn om te horen dat deze ook leuk is ;)!

"There are far, far better things ahead than any we leave behind" - C.S. Lewis

13

Schitterend!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

14

Heel lieve taart.

15

Ik vind het een mooie taart, mooie kleuren roze, leuke rolroosjes en gave strik!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

Een mooie zoete taart!!!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

17

Wow, meid, die is prachtig! Wat er ook gebeurt, doe altijd alsof het de bedoeling was O-)

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?