1

Onderwerp: fleurige bloemen en een chinees meisje

Nadat ik een paar maanden geleden een taart mocht maken voor de 50ste verjaardag van mijn tante belde haar vriendin of ik dat ook voor haar verjaardag wilde doen. Geen thema, gewoon lekker fleurig met bloemen ofzo. Dit is het resultaat. Hij is gevuld met tropische vruchtenvlaaivulling en mangocreme.
http://94.100.122.54/1300950001-1301000000/1300972001-1300972100/1300972042_5_3X1t.jpeg

De ouders van Fay wonen ruim een uur hier vandaan maar hebben bij vrienden hier vlakbij kennis gemaakt met mijn taarten en bestellen nu bij elke kinderverjaardag een taart die hun vrienden dan meenemen. Vandaag wilde de 4-jarige Fay een taart met Kai Lan.
http://94.100.114.87/1300950001-1301000000/1300972201-1300972300/1300972240_5_IBwe.jpeg

Bedankt voor het kijken!

2

Re: fleurige bloemen en een chinees meisje

Wat leuk zeg dat ze steeds weer bij je komen! De taarten zijn ook erg mooi!

3

Mooie kleurtjes voor de eerste en de tweede is ook erg lief

4

Mooie stapels!

ik heb dezelfde kleurcombi van de eerste taart in me hoofd voor de  taart van me dochter over 2 weken. gister een voorproefje gemaakt. maar leuk om hem het nu al even te zien. hij is erg mooi qua verdeling van je bloemen. en netjes bekleed.
andere ook fris en mooi.

6

christa-taart schreef:

ik heb dezelfde kleurcombi van de eerste taart in me hoofd voor de  taart van me dochter over 2 weken. gister een voorproefje gemaakt. maar leuk om hem het nu al even te zien. hij is erg mooi qua verdeling van je bloemen. en netjes bekleed.
andere ook fris en mooi.

Ik had in deze kleurencombi al eerder een taart gemaakt en dat vond ik zelf erg leuk. Nu ik de vrije hand kreeg heb ik dan ook voorgesteld om dit weer te gebruiken. Ga ik zeker nog eens doen. Heb binnenkort een barbietaartopdracht die ook graag iets met roze/rood/oranje wil.

7

vind beide taarten erg mooi.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

8

mooi zeg! welke uitsteker gebruik je voor die hele kleine bloemetjes?

9

Daniellehvw schreef:

mooi zeg! welke uitsteker gebruik je voor die hele kleine bloemetjes?

Dat is de kleinste plunger cutter van PME flower blossom. Een hele leuke serie om aan te schaffen, ik gebruik hem vaak.

Twee mooie taarten!!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

11

wauw, vind ze beide erg mooi!! heerlijk die kleuren bij de boven :Y  :thumb: ste!!

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

12

Bij mij is de2e favoriet. Leuk met die grote ogen.
En lekker vrolijk zonnetje.