26

Re: Oma 90 jaar! Maar de feesttaart werd een dramataart!

Ach meissie toch....wat een drama! Ik vind dit echt heel erg rottig voor je en je oma. En die dochter..sorry..maar daar moet ik echt even om glimlachen hoor. Lekker droppie...

Je hebt er in ieder geval veel werk ingestoken. Hij was echt prachtig!!!!!

Volg je hart...want dat klopt!

27

mniek schreef:

Ach meissie toch....wat een drama! Ik vind dit echt heel erg rottig voor je en je oma. En die dochter..sorry..maar daar moet ik echt even om glimlachen hoor. Lekker droppie...

Je hebt er in ieder geval veel werk ingestoken. Hij was echt prachtig!!!!!

Thanks! Het waren echt super biscuits de rit naar jou meer dan waard maar uhhh wat een drama. En die dochter van me nou ze kon niet wachten om het aan iedereen te vertellen hoor  :rolleyes:
Iedereen in het bejaardenhuis wist dat de taart van oma Aukje was ingestort. En dan aan grootje vragen of ze het wel ziet. Nou ondanks dr 2% zicht zag grootje dat wel  :/  Gelukkig is oma gek op me en kan ik bij haar wel een potje (of taart in dit geval) breken.

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

28

ooo, wat ergg, wat zal jij je naar gevoeld hebben, en hij was zo mooi! :Y  :Y
vind het knap dat je zo hoog durfde te stapelen..!  :Y  lijkt me ergggg eng!!

ennn, volgende keer gaat het vast goed,  :Y  :thumb:

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

29

Nou lees ik dat je hebt gestapeld met lolliestokjes  ? Dat is echt niet geschikt , het papier wordt " week " door vocht uit je vulling en daardoor zijn ze ook krom getrokken . Met alle gevolgen van dien..

Voortaan inderdaad houten of plastic dowels gebruiken , maar dat wist je inmiddels al . :)

Het was wel een prachtige taart, de volgende keer , mét betere dowels , gaat het je zeker lukken hoor!

Carpe Diem !