1

Onderwerp: HELP! Mijn site is door google geblokkeerd!

Ik weet niet wat ik moet doen!

Mijn site is dus geblokkeerd door google. Ik kreeg deze mail erover:

Dear site owner or webmaster of bon-appetaart.nl,

We recently discovered that some of your pages can cause users to be infected with malicious software. We have begun showing a warning page to users who visit these pages by clicking a search result on Google.com.

Below is an example URL on your site which can cause users to be infected (space inserted to prevent accidental clicking in case your mail client auto-links URLs):

http://bon-appetaart .nl/

Here is a link to a sample warning page:
http://www.google.com/interstitial?url= … etaart.nl/

We strongly encourage you to investigate this immediately to protect your visitors. Although some sites intentionally distribute malicious software, in many cases the webmaster is unaware because:

1) the site was compromised
2) the site doesn't monitor for malicious user-contributed content
3) the site displays content from an ad network that has a malicious advertiser

If your site was compromised, it's important to not only remove the malicious (and usually hidden) content from your pages, but to also identify and fix the vulnerability. We suggest contacting your hosting provider if you are unsure of how to proceed. StopBadware also has a resource page for securing compromised sites:
http://www.stopbadware.org/home/security

Once you've secured your site, you can request that the warning be removed by visiting
http://www.google.com/support/webmaster … swer=45432
and requesting a review. If your site is no longer harmful to users, we will remove the warning.

Sincerely,
Google Search Quality Team

Note: if you have an account in Google's Webmaster Tools, you can verify the authenticity of this message by logging into https://www.google.com/webmasters/tools/siteoverview and going to the Message Center, where a warning will appear shortly.

Wat Nu??

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

2

Re: HELP! Mijn site is door google geblokkeerd!

Er is echt spoed bij! Vandaar even zo. Wie heeft er verstand van en wil me alsjeblieft vertellen wat ik moet doen?

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=148479

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

3

Geen idee!!  :nooo
Misschien ff googelen en misschien dat je dan wat vind hierover...

Liefs van Christel
www.taartvanchris.hyves.nl

4

ER staat toch wat je moet doen? Heb je alles al gedaan wat in die mail staat?

5

Als je in je eerste topic geen antwoorden krijgt weten mensen het misschien gewoon niet, dus waarom nog een 2e topic openen?

Alles goed???? nee 3 fout

6

Ik heb je geantwoord in je eerste topic. IK begrijp je vraag niet met wat je nu moet doen, er staat in die mail nl heel duidelijk wat je moet doen.
Suc6 :)

7

en ik heb je ff gemeld dat je 2 topics hebt geopend over hetzelfde  ;)

8

ik kan je niet helpen met wat je moet doen, maar ik krijg wel gewoon je site open zonder waarschuwingen.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

9

Pfieuw,

Ik raak er een beetje van in paniek merk ik. Er komt (uiteraard) van alles tegelijk op me af, dit kan ik er nou net niet bij hebben.

Ik zal eens even rustig bekijken wat ik nu moet. Het komt vast goed.

Bedankt

10

xhafal schreef:

ik kan je niet helpen met wat je moet doen, maar ik krijg wel gewoon je site open zonder waarschuwingen.

Wat apart. Ikzelf niet namelijk. een grote waarschuwing krijg ik.

11 Laatst bewerkt door Carin (07-05-2011 21:55)

Ik begrijp je paniek wel. En dat je een 2e topic opent snap ik ook aangezien de rubriek "het www" minder vaak wordt bekeken dan de "babbel" :+

Ik kan je site gewoon openen, en er ook van alles bekijken.
Als ik eerlijk ben zou ik bijna denken dat dit weer eens een andere soort shit is. Hoe het allemaal heet weet ik niet, maar wat ik bedoel ligt in de lijn van de emails die nu circuleren waarin te zien is hoe osama opgehangen is. Open je het dan is je harde schijf naar de kl*te :s.
In dat licht gezien zou ik eerst verder onderzoek doen (maar vraag me niet hoe of waar :s :o) en vooral niet doen wat er in de betreffende mail gezegd word!!!

Ik zou het mijn zwager kunnen vragen, maar hij is op vakantie (op huwelijksreis om precies te zijn :lol:). Ik denk dat hij wel meer weet over of dit "echt" is of "nep". Indien nog nodig wil ik het na zijn vakantie voor je vragen, als ik het niet vergeet :o

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

12

ik krijg wel gewoon een google waarschuwing waarin staat dat dit een "besmette" website is.

Ik zou gewoon mailen met degene waar je je website host.

13

lune schreef:

ik krijg wel gewoon een google waarschuwing waarin staat dat dit een "besmette" website is.

Ik zou gewoon mailen met degene waar je je website host.

jij bent dus beter beveiligd dan ik. ;)

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

14

Geen paniek :) Je hebt een aantal goede tips gehad.

En ook al wordt de Babbel beter gelezen, een bericht 'hoort' waar hij hoort. Crossposten is bovendien niet toegestaan. Ik voeg alles even samen  :Y

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

15 Laatst bewerkt door CindyM (07-05-2011 22:18)

ik krijg ook een vette melding en dat ziet er bij mij zo uit.

http://banaan.zeelandnet.nl/gallery/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=86022&g2_serialNumber=2.jpg

en ik ga ook niet verder kijken. ons netwerk hier is echt superbeveiligd en mijn vriend doet er alles aan om dat ook zo te houden. ik krijg dus strikte instructies wat wel en niet mag en als ik het netwerk dus toch sloop eindig ik in een vette echtscheiding. mijn vriend is DE netwerkman bij een ISP en dus tja... moet ik naar hem luisteren  :) (maar alleen op dit vlak  :lol: )

ik zal morgen vragen of hij even wil kijken want hij ligt al lekker te slapen nu

16

Carin schreef:

Ik kan je site gewoon openen, en er ook van alles bekijken.
Als ik eerlijk ben zou ik bijna denken dat dit weer eens een andere soort shit is. Hoe het allemaal heet weet ik niet, maar wat ik bedoel ligt in de lijn van de emails die nu circuleren waarin te zien is hoe osama opgehangen is. Open je het dan is je harde schijf naar de kl*te :s.
In dat licht gezien zou ik eerst verder onderzoek doen (maar vraag me niet hoe of waar :s :o) en vooral niet doen wat er in de betreffende mail gezegd word!!!

Dit is gewoon echt - hoewel het wel een 'valse' melding kan zijn, maar de blokkade is echt. Eerste stap is contact opnemen met je host als je niet zelf je site beheert.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

17

Jozien schreef:

Geen paniek :) Je hebt een aantal goede tips gehad.

En ook al wordt de Babbel beter gelezen, een bericht 'hoort' waar hij hoort. Crossposten is bovendien niet toegestaan. Ik voeg alles even samen  :Y

Sorry, had ik niet moeten doen.

Ik heb mijn webhost gemaild. Ik wacht af. Hopelijk is het snel opgelost.

18

Doet je site het alweer normaal Petje? Ik hoop het zo voor je.

19

ff klikken op website en je ziet m weer gewoon te voorschijn komen :D :D

20

lune schreef:

ff klikken op website en je ziet m weer gewoon te voorschijn komen :D :D

Yep, maar er staan wel een aantal foutmeldingen op, dus mss toch even de boel nakijken  :think:  :think:

Als ik op foto's klik, staat er bij de eerste 2 foto's

Warning: getimagesize(images/Taart_StapelWitRoze.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: No such file or directory in /public/sites/www.bon-appetaart.nl/fotos.php on line 99

Warning: getimagesize(images/Taart_StapelWitRozeGROOT.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: No such file or directory in /public/sites/www.bon-appetaart.nl/fotos.php on line 100

21

Ik krijg deze melding alleen bij 2 foto's van 18+