1

Onderwerp: Pokemon taart

Voor een vriendje van mijn oudste mocht ik weer een taart maken......een Pokemontaart  :s
Nou heb ik daar totaal niets mee en mijn kids gelukkig ook niet haha.
Maar toch maar aan de slag ermee gegaan met dit als resultaat...

http://94.100.118.77/1294500001-1294550000/1294537901-1294538000/1294537977_5_rFL4.jpeg

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

2

Re: Pokemon taart

Wat een gave stapel! Ik heb ook niets met Pokemon, maar deze is wel superleuk (en strak) geworden! :thumb:

3

Toppie!

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

4

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf :thumb:

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

5

Die zou mn zus helemaal geweldig vinden! :D (ondanks dat ze 25 is :lol: ) Helemaal prachtig!

Trotse mama van Iris en Milan, en wonder nr 3 onderweg <3

Geweldig leuk!!Heb je  Pikachu ook van bisquit gemaakt of van cake?Moet voor zondag ook een pokemon taart maken en als je het niet erg vind sla ik hem op !

7

super mooi  :Y

8

fran4april1952 schreef:

Geweldig leuk!!Heb je  Pikachu ook van bisquit gemaakt of van cake?Moet voor zondag ook een pokemon taart maken en als je het niet erg vind sla ik hem op !

Tuurlijk mag dat!!
Heb Pokemon gemaakt van cake..........wondermold en 2 keer een 15cm boltaartje  ;)

www.bakedbytam.tk

Mamav2Boys schreef:
fran4april1952 schreef:

Tuurlijk mag dat!!
Heb Pokemon gemaakt van cake..........wondermold en 2 keer een 15cm boltaartje  ;)

Dank u wel! :thumb:

10

Hij is wel heel erg gaaf geworden!

A colourful cake for a colourful day!
www.colourfulcakes.nl

11

Wat een geweldig leuke taart! Hier wordt toch ieder jongetje blij van! Heel mooi strak zeg! Maar ja, ik vindt al jouw creaties erg mooi, als ik jouw naam zie staan moet ik altijd even kijken! Dusse, ik ben fan!

Liefde is net als Sinterklaas, als je er niet meer in gelooft wordt het niks meer....

12

anika schreef:

Wat een geweldig leuke taart! Hier wordt toch ieder jongetje blij van! Heel mooi strak zeg! Maar ja, ik vindt al jouw creaties erg mooi, als ik jouw naam zie staan moet ik altijd even kijken! Dusse, ik ben fan!

Ik heb een FANNNNNNNNNNN joepieeeeeee  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Leuk om te horen (lezen) dat anderen mijn creaties mooi vinden ;)

Moet eigenlijk mijn naam nog steeds veranderen,maar als ik dit dan lees wacht ik toch nog maar ahha

www.bakedbytam.tk

13

Ik vindt je wel weer hoor ook al verander je je naam...Enne het is volgens mij ook al effies Mamav2BoysandaGirl...daar moet ik ook altijd aan denken als ik jouw naam zie staan hihi.....

Waar haal jou trouwens de tijd vandaan om zulke mooie taarten te maken met zo'n druk huishouden? Petje af hoor!

Groetjes,
Anika

Liefde is net als Sinterklaas, als je er niet meer in gelooft wordt het niks meer....