Onderwerp: welke (bak)boek is het beste?
hallo.
zag vandaag bij ons in de stad een paar(bak)boeken staan!
zien er allemaal heel leuk uit!maar vroeg me af welke de leukste qua informatie,recepten enzo dus..
want ze zijn besr prijzig.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » welke (bak)boek is het beste?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hallo.
zag vandaag bij ons in de stad een paar(bak)boeken staan!
zien er allemaal heel leuk uit!maar vroeg me af welke de leukste qua informatie,recepten enzo dus..
want ze zijn besr prijzig.
Hoe word ik een goddelijke huisvrouw van Nigella vind ik heel leuk op mijn blog heb ik er ook enkele gereviewd dus daar kan je ook eens kijken als je wilt.
Oh en als het over taarten ga, dan zou ik zeker het boek van Wendy eens proberen
Je staat hier niet helemaal goed met je vraag.
Je moet naar taartdecoratie algemeen.
IK heb het even gemeld.
Ik ben echt dol op Nigella, lang voor ik aan de taart ging al.
Mijn bakboek is dan ook "Hoe word ik een goddelijke huisvrouw"
Meer heb ik ook niet, op het www is zoveel te vinden.
Ik ben zelf erg makkelijk en ga gewoon iets proberen, maar niet iedereen werkt zo.
Als je echt iets voor taarten zoekt had mijn vriendin laatst een mooi boek.
"Taart en cupcake decoratie" van Paris Cutler
Erg duidelijke uitleg, voorbeelden En recepten.
http://www.deleukstetaarten.nl/boeken/2/
Als je een taartdecoratieboek zoekt, kan ik je die van Wendy absoluut aanraden, hij is net nieuw en ik heb hem vandaag gekocht
Bij Wendy zelf
En inderdaad, hij staat hier niet goed, hij gaat naar Taartdecoratie algemeen
Wil je een bakboek of een taartdecoratieboek? Taartdecoratieboelen zijn er zoveel en het hangt af van wat je wil leren. bij de hebshop heb je een goed overzicht staan.
Als basis-bakboek zou ik "ons bakboek" van de boerinnenbond nemen. (belgisch). Maar dat is alleen maar interessant voor mensen die geen mixen gebruiken en echt alles zelf willen maken.
Persoonlijk heb ik veel te veel decoratieboeken omdat ik niet kan kiezen, maar ja als je ze in het engels kan lezen kan je op amazon.co.uk goede zaakjes doen.
Als je een leuk boek zoekt voor inspiratie voor koekjes, cupcakes en taarten zou ik 'Pretty Party Cakes' van Peggy Porschen nemen. By bookdepository helemaal niet duur!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » welke (bak)boek is het beste?