1

Onderwerp: Iemand ideeën voor kindertaart?

Volgende week dinsdag moet ik een taart maken voor mijn achternichtje die 1 word, heeft er iemand leuke ideeën wat ik er op kan maken? ze houd erg van beestjes.

alvast bedankt!

De zoete taartdoos!

2

Re: Iemand ideeën voor kindertaart?

Woezel en pip

gewoon een knalroze taart met een 1

polkadot thema

uhhhh vraag wat ze leuk vind dan kan je kiezen wat voor thema

3

marga-vink schreef:

Woezel en pip

gewoon een knalroze taart met een 1

polkadot thema

uhhhh vraag wat ze leuk vind dan kan je kiezen wat voor thema

oja, dat is ook leuk, nou vragen gaat een beetje moeilijk, ik heb alleen te horen gekregen dat ze van beestjes houd en het is een verassing voor de hele famillie, de oma heeft het besteld

De zoete taartdoos!

4

Neem een leuk bos thema bijvoorbeeld

staan tussen de howto's zat beestjes

5

marga-vink schreef:

Neem een leuk bos thema bijvoorbeeld

staan tussen de howto's zat beestjes

bedankt voor de goede tips! :D

De zoete taartdoos!

6

Op deze taart van Lorraine McKay heb ik mij geïnspireerd voor de eerste verjaardagstaart van mijn dochtertje. Het was ook mijn eerste taart dus het boetseren ging. Vind het nog steeds een hele mooie taart van Lorraine, lekker frisse kleuren en met beestjes. Misschien kan je eens vragen of ze een favoriet beesten boekje heeft en kan je die prentjes gebruiken voor de geboetseerde diertjes.

Dit zijn de how to's van Lorraine, je ziet de taart maar eventjes in het beginen ergens tussendoor.

http://www.youtube.com/watch?v=mygH7oAh … re=related
http://www.youtube.com/watch?v=PL45sN0Y … re=related

Succes!

7

Ze hebben de taart dinsdag nodig, maar aangezien je decoratie al aardig ver van te voren kan maken heb ik een schattig beertje geboetseerd, heel leuk geworden! en dan wil ik een groene taart maken met aan de zijkant gras en een grote 1, achter dat gras zit ergens een konijntje verstopt en op de taart zitten heel veel vlindertjes, lieveheersbeestjes enz. Volgens mij moet het een hele leuke taart worden! met heel veel beestjes, daar houd ze van!

De zoete taartdoos!

8

Klinkt leuk!  :thumb:

9

lieveheerstbeestjestaart ?  :)

10

Leuke lieve kleur met rupsjes en met lieveheersbeestjes en natuurlijk met een grote 1 erop! Succes!!

11

bedankt voor al jullie leuke ideeën, heb vandaag weer wat kleine dingetjes gemaakt, leuke lieveheersbeestjes en vlindertjes...

De zoete taartdoos!