1

Onderwerp: Help!! bruidstaartstandaard verre van stabiel!!

moet over 2 uurtjes mijn bruidstaart bezorgen. helemaal mooi mijn nieuwe dallas standaard opgesteld en daarop mijn taarten maar wat gebeurd er nu mijn standaard is niet stabiel.

ik kan hem gewoon niet loslaten omdat hij dan zou omkieperen.
wie heeft er even snel een idee hoe het anders kan moet trapsgewijs opgebouwd worden. kan ik de voet niet wat zwaarder maken ofzo

TIPS!!!!aub..

2

Re: Help!! bruidstaartstandaard verre van stabiel!!

Ow jeetje, dat is stress... kun je onder de voet iets schuiven aan de kant waar hij dreigt op te vallen? Anders zware dozen/kgs marsepein erbovenop, met een mooie doek erover? Pff... ik hoop dat iemand anders ook nog tips heeft. Succes !!!

Groetjes, Conny

3

Misschien een raar idee, maar met een lijmtang vastzetten aan de tafel? Of klemmen aan een andere standaard/taartplateau en dan met een doek erover?

Groetjes Syl,
Piece of Pie!

4

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd of het nog goed gekoemen is met de standaard...

Carpe Diem !

5

heb de voet aan de achterkant verzwaard met 2 "zakken" grind die enkele malen verpakt in plastic en die rond de voet gelegd. daarover heen een wit laken en daaroverheen een witte doorzichtige stof(tule).. een beetje mooi gedrapeerd en het viel echt niet op dat er iets onder lag.
maar wat een stress zeg..ben door alles heen vergeten een foto te maken. was net mijn eerste grote bruidstaart...bale. :/ nu maar hopen dat het bruidspaar een mooie foto gemaakt heeft.

fijn weekend allemaal

6

Jeetje wat zal dat een stress geweest zijn.
Je gaat er toch van uit dat zoiets werkt.
Ik neem aan dat je ook nog wel je beklag gaat doen, je geld terug vraagt of zo waar je de standaard gekocht hebt.
Want dit is bizar volgens mij.....met zakken grind moeten slepen om te taart te laten staan. Natuurlijk fijn dat je voor gister zo een oplossong had maar niet echt de bedoeling van een nieuwe standaard.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

7

Oh gelukkig meid dat je nog een oplossing gevonden hebt. Zonde dat je geen foto van je taart op standaard hebt, maar die zul je vast nog wel kunnen krijgen van het bruidspaar.

Groetjes, Conny

8

Goed opgelost zeg ! En die foto komt vast nog wel  :thumb:

Carpe Diem !