1

Onderwerp: snel flanswerk met een ontroerend verhaal

Gisteren is mijn schoonzus bevallen van hun derde kindje, deze prachtige gebeurtenis was extra bijzonder omdat ze een klein jaar geleden hun tweede kindje hebben verloren (mijn nichtje Lisanne is ruim een week oud geworden) het is een hele verdrietige tijd geweest omdat we 8 maanden daarvoor ook al mijn schoonvader moesten missen.
(Voor ons is de geboorte van deze prachtige kleine meid bijzonder omdat ze naar onze dochter genoemd is, Rosalie.)
Zoals ik in de topictitel had gezet is hij heeel snel in elkaar geflanst, even hup met de babymold. in een verloren uurtje.
Toen ik (een paar uur na de geboorte) het taartje langsbracht, werd mijn zwager emotioneel bij het zien van het taartje. Na het overlijden van Lisanne heeft iemand een soort sculptuurtje gemaakt wat heel sterk leek op dit simpele babietje onder een lakentje. Heel bijzonder... ik was gewoon blij met mijn flanswerk  :) 
http://www.mijnalbum.nl/Foto-U3I8CNJU.jpg

2

Re: snel flanswerk met een ontroerend verhaal

Supermooi flanswerk hoor!

3

Mooi! En een ontroerend verhaal!

gr. Hendrika

Prachtig taartje :)

5

Wat een bijzonder en emotioneel verhaal, en wat een lief taartje !

Groetjes, Conny

6

wat een schattig taartje en van harte gefeliciteerd met jullie nichtje. Altijd erg als iemand een kindje moet verliezen... na een verdrietige tijd nu hopelijk tijd voor feest en genieten!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

7

prachtig taartje

8

Mooi taartje, en wat een ontroerend verhaal.

9

Wat een mooi taartje. Vind het bloemetje in haar haartjes zo schattig. Ik wens ze veel geluk.

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

10

heel moi flanwerk het is een prachtig taartje

Groetjes Wendy