1

Onderwerp: Teken taartje...

Hallo allemaal,

hier nog een tekentaartje, ik weet eigenlijk niet hoe ik hem anders moet noemen. Ik wilde rondom de rand allemaal potloodjes maken maar na een tijdje had ik er genoeg van. Ik vond het ook niet echt gemakkelijk om de potloodjes allemaal mooi strak te krijgen.

Nou hier de foto.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DPKWI4QT.jpg

Bedankt voor het kijken en voor de tips :Y

2

Re: Teken taartje...

Och wat leuk bedacht zeg!! schattig!!! :thumb:

Ikvind hem erg leuk!

4

Trouwens...ik kan me voorstellen dat je zat werd van al die potloodjes maken, haha. Degene die je gemaakt hebt, zien er wel heel mooi uit hoor!!

5

heel erg leuk

6

Ziet er weer mooi uit!
Originele taart, top!  :thumb:  :thumb:  :thumb:
Ik denk zelfs dat het zo als ie nu is, leuker is dan helemaal vol met potloodjes. Van de crayons bestaat wel een mal......maar geen idee van welk merk, ben ik eens in de VS tegen gekomen. Maar goed daar heb je nu ook niks meer aan.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

7

Wat een leuke taart!

Erg goed gelukt, de potloodjes zien er mooi uit en ik denk inderdaad ook dat het zo mooier is dan helemaal vol, ik denk dat je dan het effect kwijt was geraakt.

Leuk ook dat lint aan de onderkant, dat maakt het echt af!

~* Iemand vertelde mij ooit eens dat elke nieuwe dag een reden is voor een feestje. Houdt dat in dat elke nieuwe dag ook reden is voor een taart?! Dan ben ik voor!! *~

8

Hij is echt heel leuk!!
En wat een werk, al die potloodjes. Zoals eerder gezegd, ik denk dat ik 'm zo ook leuker vind dan helemaal vol zetten met potloodjes. Ik vind dat je er nu al veel hebt gemaakt en die zien er superstrak uit!!

Groetjes, Anouk

9

Erg leuk, vooral de potloodjes!

10

vind um ergg leuk en van die potloodjes  :( snap het helemaal ;)
groetjes Carla

11

Ahhhwww wat een leuke!!!
Ik ken het gevoel, heb ook een keer een potlood taart gemaakt, kon geen potloodje meer zien aan het einde hahaha
Vind het leuk opgelost zo!

.. Want taart kan altijd!!

Bedankt voor jullie leuke reacties!!!

Het taartje klopt eigenlijk niet helemaal...er mist een dopje bij de tube verf op het plateau en de verf die op de kwast zit had eigenlijk blauw moeten zijn aangezien de letters blauw zijn.
IK wilde eigenlijk een blauwe taart maken met groene letters, achteraf de taart toch wit gemaakt omdat ik dacht dat de kleuren er dan meer uit zouden springen maar geen zin meer om de kwast opnieuw te maken :shh:

13

Madame Gâteau schreef:

Het taartje klopt eigenlijk niet helemaal...er mist een dopje bij de tube verf op het plateau en de verf die op de kwast zit had eigenlijk blauw moeten zijn aangezien de letters blauw zijn.
IK wilde eigenlijk een blauwe taart maken met groene letters, achteraf de taart toch wit gemaakt omdat ik dacht dat de kleuren er dan meer uit zouden springen maar geen zin meer om de kwast opnieuw te maken :shh:

.....volgens mij zag ik het dopje net onder de tafel rollen en begreep ik van de artiest dat ze na de blauwe letters de kwast schoon had gemaakt en nog even zat na te denken wat ze nu met groen zou schilderen......  :lol:

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

Sandra-lala schreef:
Madame Gâteau schreef:

.....volgens mij zag ik het dopje net onder de tafel rollen en begreep ik van de artiest dat ze na de blauwe letters de kwast schoon had gemaakt en nog even zat na te denken wat ze nu met groen zou schilderen......  :lol:

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

15

:thumb:  :thumb:  :thumb: Super!  :Y

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

16

Leuk........... :thumb:

17

Hele leuke taart!

18

ik vind m erg leuk  en was ook  aangenaam verrast want  ik moet bekennen dat ik toen ik de titel las dacht...een taart met teken(van die spinachtige beestjes)  :D
deze is natuurlijk veeel leuker

19

Weet je waarschijnlijk al, maar voor het geval dat... Als je de 6-hoekige disc van de sugar gun gebruikt, kan je ook gekartelde potloodjes knijpen, gaat snel hoor...  :)

Take a walk on the cake side of life

20

Wat een leuke en mooie taart

Groetjes Wendy

21

ik vind hem erg mooi zo

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

Sanderius schreef:

Weet je waarschijnlijk al, maar voor het geval dat... Als je de 6-hoekige disc van de sugar gun gebruikt, kan je ook gekartelde potloodjes knijpen, gaat snel hoor...  :)

:lol:  :lol:  :lol: Nee dat wist ik dus niet... :grr:  :grr: wat stom dat ik daar niet aangedacht heb!! Na ja misschien komt er dan toch een ander keer ;)

23

Heel leuk :)